Awww

Åsa80

Betatt av forumet
Denne sangen er så fin. Om dere ikke vet,... Så skrev han den da han fikk vite han skulle bli pappa:) http://m.youtube.com/watch?v=iK0irZX-vko. Huff, sitter her og gråter nå jeg....... Skulle ønske jeg alt var bra med meg og pappaen og at jeg hadde noen å glede meg sammen med i svangerskapet. Har forresten ikke hørt en lyd fra han etter han flyttet ut, og det er nå 3 uker siden, jg sendte han en sms om at jeg hadde post her til han , han svarte meg med at han ka skje kom å hentet det i helgen om han gadd.... Det var forrige helg.... Jeg blir så oppgitt...
 
Huff, jeg må bare si at jeg er imponert over at du er så sterk. Kan tenke meg at det er tøft å være gravid og mamma uten å ha det forholdet med pappaen som man alltid trodde man skulle ha...
Men jeg er sikker på at du har det bedre uten han uansett. Det virker jo ikke som han bryr seg i det hele tatt. Håper du og datteren din koser dere og at du, når du er klar for det, finner en fantastisk mann som vil gjøre deg veldig trygg og lykkelig :0) Klem
 
Back
Topp