Avvisende mot mannen...?

Nr_3_maibaby

Flørter med forumet
Føler meg skikkelig fæl og klarer egentlig ikke sette ord på hvorfor.. Er veldig avvisende ovenfor mannen når det gjelder nærhet og kos.. Takler det bare ikke :(

Andre som også har det slik?

Har hatt det sånn:( har liksom hatt mer enn nok med meg min kropp. Har ikke orka å delt.

Samme her. .har veldig dårlig samvittighet, men kvalmen gjør at jeg ikke orker å kysse så mye heller.. og så er det noe med at jeg har hørt om folk som har begynt å blø etter sex, og selvom det sies å ikke være farlig, så tar jeg ingen sjanser i 1.trimester :bag:

Har litt sånn, jeg er veldig glad i kos og kyss, men han skal alltid komme borti puppene og jeg er dritt lei det... Så da orker jeg ikke kos..

Jeg har null sexlyst.... blah... Vet ikke heller om jeg tørr ta sjansen før etter 12 uker mtp blødninger og sånn. Han må gjerne kose meg på ryggen og massasje da, det liker jeg :D

Sååå godt det ikke bare er meg... Kjenner ikke meg selv igjen i det heletatt. Skal på ul når eg er 12 uker på vei, satser på at det bedrer seg da. Ja sex skal jo være trygt, men klarer ikke tanken på det nå, skummelt.. :(

Synes ikke sex er skummelt jeg. Men det er ubehagelig der nede liksom. Innvendig:\sikkert fordi jeg egentlig er redd da:O

Her er ikke sex noe problem. Er da ikke noe å være redd for det jenter hvis dere har lyst. Vi har hatt mye bedre sex etter jeg ble gravid faktisk .. Tihi.. Bare å kjøre på for de som er i form til det mener nå jeg.

I fjor da jeg var gravid var vi helt nye for hverandre, ble kjent i juli og ble gravid i oktober. Det ble helt forferdelig for meg fra uke 8-9. Jeg tålte han ikke i det hele tatt! Ikke noe han gjorde og han så rar ut og i det hele tatt :( Det ble en stor psykisk belastning for meg, og han er jo redd det skal bli sånn igjen..

Har det også sånn for tiden. Sikkert fordi jeg føler meg så uggen og ufin. Men dette gikk over sist, satser på at det skjer denne gangen også! Heldigvis er mannen på sjøen, så han slipper å føle seg "avvist" :)

Nei ikke merket noe til det egentlig, heller motsatt. Trenger mer nærhet og kos. Og sexlivet er like bra som før om ikke bedre :P

Jeg har mere nok med meg selv nå. Jeg har bare vært kvalm en dag, men er så utrolig trøtt, svimmel og sliten hver eneste dag, så jeg trekker meg unna om han forsøker å være god på noen måte!

Jeg syntes det er veldig kjedelig selv, for jeg blir ikke akkurat i godt humør av å føle meg sånn som jeg gjør..

Håper det gir seg snart. Kjæresten har hvertfall forståelse for at jeg ikke er helt pigg og at lysten ikke er tilstede:)

Ble utrolig glad når jeg så denne posten hær....
Jeg klarer ikke være nær mannen min, prøver å sitte i armkroken til tider bare for å være snill men jeg blir uvel av det :S
Ser jo han blir lei seg til tider men jeg får det bare ikke til :(

Jeg vil bare være alene med kvalmen min...

Hilsen verdens verste kone :$

Her er ikke sex noe problem. Er da ikke noe å være redd for det jenter hvis dere har lyst. Vi har hatt mye bedre sex etter jeg ble gravid faktisk .. Tihi.. Bare å kjøre på for de som er i form til det mener nå jeg.
Signerer den! Hihi;)

Ble utrolig glad når jeg så denne posten hær....
Jeg klarer ikke være nær mannen min, prøver å sitte i armkroken til tider bare for å være snill men jeg blir uvel av det :S
Ser jo han blir lei seg til tider men jeg får det bare ikke til :(

Jeg vil bare være alene med kvalmen min...

Hilsen verdens verste kone :$
Du er absolutt ikke alene... Vi diskuterte det idag her, han forstår det ikke uansett hva eg sier... Så stemningen idag har vært dårlig for å si d slik... Graviditeten er ønsket fra hans side også, men forstår seg ikke på alt det "rare" som følger med :( det gjør bare alt værre...

Du er absolutt ikke alene... Vi diskuterte det idag her, han forstår det ikke uansett hva eg sier... Så stemningen idag har vært dårlig for å si d slik... Graviditeten er ønsket fra hans side også, men forstår seg ikke på alt det "rare" som følger med :( det gjør bare alt værre...

Vi snakket også om det her i dag.. Og mannen lurte på om jeg hadde "feber" siden JEG kom og ga han et kyss... Det har sikkert ikke skjedd på 3 uker..
Men her er dette 7 graviditeten, og jeg blir likedan hver gang.. Så han har heldigvis forståelse for at jeg ikke klarer nærhet og kos...får veldig vondt av han, men det hjelper for oss os snakke om det, og at han vet at jeg er like glad i han osv selvom jeg ikke orker nærhet og kos..

Sånn er det her også :(
Han klenger uansett om jeg sier nei og det fører til at jeg må kaste opp... Da blir han småsur og mumler et eller annet om at jeg er så avvisende og ikke bryr meg om hvordan han har det :/

Back
Topp