Avvenning...

Pinkytoe

Andre møte med forumet
Gutten vår på 2 sover i sengen sammen med oss. Det er jo så klart utrooolig koselig, men det blir jo lite intimitet og god nattesøvn utav dette... Utfordringen vår er at jeg må opp på jobb kl 05.00 og minsten er helt utroooooooolig mammadalt. Det vil si han kan finne på å kaste seg selv i veggen og ned fra sengen når pappa kommer inn om natten. Noe som så klart har ført til,  når du blir desperat nok på søvn, så blir det minste motstands vei. Men nå spør jeg, hva skal vi finne på? Hva har virket på dere andre? Noen som har tips mot denne klengingen på meg og har det noe å si at han enda ligger i sprinkelsengen sin? Vi er ferdige nå med tenner og forhåpentligvis sykdom for denne gang. Nå vil vi gjerne ha sengen vår tilbake:o)

Hva med juniorseng slik at han kan gå inn og ut selv?
Det fungerte her, gikk over til det da gutten var 1,5 år og nettene ble mye roligere. 
Han sov lengre, og lengre i egen seng og kom inn til oss når han våknet. I høst (han ble 3 i november) sluttet han plutselig å våkne og sover hele natten i egen seng etter en liten runde med klistremerkebelønning for hver natt han gjorde det. 

Back
Topp