Avvenne nattmat

ee679d47b6b4be70934e734234a20b5b.jpg

Har en tutekopp fra MAM. Er dette den du bruker?
Hei du! Tråden har vært sperret frem til nå, så har ikke fått svart. Ser ut som det har skjedd noe her [emoji12] men ja, er den [emoji5]
 
Hei du! Tråden har vært sperret frem til nå, så har ikke fått svart. Ser ut som det har skjedd noe her [emoji12] men ja, er den [emoji5]

Oi, ser jo nå at alle innleggene jeg trodde ikke ble publisert pga feilmeldinger kom med likevel [emoji28]
Så bra, da fortsetter jeg å prøve med denne flaska [emoji6]
 
Her var ho oppe opptil 14 ganger mellom 22 og 07, så her tok eg kampen, får mat tidligst 4/5 tiden [emoji2]
 
Jeg begynte å kutte ut nattammingen. Satt meg et tidspunkt (tror jeg begynte med 2) og bestemte meg for at frøkna ikke skulle få mat før da.
Hun våknet i ett tiden. Jeg strøk litt på henne, og sa det var natta. Hun ble kjempesint og skrek i 1,5 time før hun sovnet! [emoji85] Må innrømme at jeg angret veldig på å ha satt i gang, men stod i det. Tok henne aldri opp, men strøk litt på henne og sa det var natta hvert 5 min ca.
Neste gang hun våknet fikk hun mat.
Dagen etter sov hun til 2 av seg selv, og jeg fant ut at jeg da kunne prøve å utsette det lenger. Strøk på henne og sa det var natta, og 5 min senere sov hun.

Begynte med dette natt til lørdag. Natt til mandag flyttet jeg henne inn på eget rom. Har madrass på gulvet som jeg har sovet på denne uka i tilfelle skrik (vil ikke vekke mannen som skal på jobb). Tenkte jeg skulle flytte meg selv tilbake på riktig soverom nå i helgen og de hvordan det går.
Er nå en uke siden vi startet. Frøkna våkner et par ganger og snur seg til magen i løpet av natta. Jeg snur henne tilbake, og hun sovner med en gang. Får mat i fem-tiden og sover da til ca 7.

Har vært kjempeheldig og sluppet billig unna med gråt!
 
Last edited:
Back
Topp