Avvenne nattmåltid

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Når gjør man det? Jeg husker ikke fra nr1. Men nå er lille 6mnd og om 2mnd skal jeg på jobb igjen. Så tenker i hvert fall før den tid. Nå er det som regel 1-2 ganger om natta (19.30-5.30), som oftest 1. Pluss før legging og etter oppvåkning.
 
Jeg har fått beskjed fra helsesøster at man kan gjøre det når de spiser to grøtmåltider om dagen og/eller når de er 6 måneder :)
 
Fikk høre noe lignende; og mener å ha lest noe sted at man eventuelt kan gi vann på flaske for å bidra til avvenning, men ikke prøvd med mine
 
Takk for svar :)

Jeg vurderer nemlig å endre det i påsken siden vi begge er hjemme over lengre tid. Men nå har mannen gitt flaske om han våkner før midnatt og det hjelper for meg :p Dessuten har vi hatt to netter siste uke hvor han ikke har spist mellom 19.30 og 5.00, så da fikk jeg plutselig et håp om han fikser det selv :)
 
Her er vi ikke klar for det... Hun liker ikke mat :inpain:Og trenger derfor puppen på natta. Jeg orker heller ikke stresse med det.
 
Her skjedde det automatisk med storesøster, men... ikke gitt at det skjer denne gangen, da jeg føler hun her er mer sulten
 
Takk for svar :)

Jeg vurderer nemlig å endre det i påsken siden vi begge er hjemme over lengre tid. Men nå har mannen gitt flaske om han våkner før midnatt og det hjelper for meg [emoji14] Dessuten har vi hatt to netter siste uke hvor han ikke har spist mellom 19.30 og 5.00, så da fikk jeg plutselig et håp om han fikser det selv :)
Hvordan går det? Fikset han det selv?
 
Hvordan går det? Fikset han det selv?
Nei, ikke helt. Vi har noen netter han får flaske rundt midnatt/02, og noen han sover fra 19-4.30. Da er det morgen. Men får han flaske rundt 2 kan han sove til kl 6. Merkelig det der :p Men vi fant ut at vi drøyer. Bedre å sove ;) For blir fler og fler netter han sover 19-4.
 
Nei, ikke helt. Vi har noen netter han får flaske rundt midnatt/02, og noen han sover fra 19-4.30. Da er det morgen. Men får han flaske rundt 2 kan han sove til kl 6. Merkelig det der [emoji14] Men vi fant ut at vi drøyer. Bedre å sove ;) For blir fler og fler netter han sover 19-4.
Ikke feil det, nei. Hadde også prioritert soving ;)

Min får litt før jeg legger meg (et sted mellom midnatt og 1), da kan han sove til 7 ^^
 
Back
Topp