Avtrykk

Blomsterjenta93

Andre møte med forumet
Hei! Ønsker å ta avtrykk/stempel av fot/hånd til spedbarn. Finner kun gips/leire på nett. Noen som har forslag til blekk/maling som er trygt å bruke på babyhud?
 
Hei! Ønsker å ta avtrykk/stempel av fot/hånd til spedbarn. Finner kun gips/leire på nett. Noen som har forslag til blekk/maling som er trygt å bruke på babyhud?
Skoringen har faktisk avtrykk sett :) Er babyen under 3 måneder får du det i en gratis babypakke fra Skoringen:)

Det er ark til avtrykk og en serviett som er helt hvit. Babyen får ikke noe sort eller annen farget blekk på seg men når man setter foten eller hendene på arket reagerer arket på det som er på babyens fot/hånd fra servietten og gir sort avtrykk. Syntes det var super smart så slipper man sort blekk overalt :hilarious:

IMG_20200206_123441.jpg
 
Hvis du ikke finner sånn avtrykk som ikke gir blekk på huden, kan du bruke vanlig ansiktsmaling ment for barn, også spraylakkerer du over avtrykket etterpå. :)
 
Har brukt sånn som de over her anbefaler. Sånn som ikke setter blekk på huden. Tips; 1/3 av prisen på Ebay.
 
Har brukt sånn som de over her anbefaler. Sånn som ikke setter blekk på huden. Tips; 1/3 av prisen på Ebay.
Det anbefales ikke å kjøpe noe fra Ebay og andre sider som har produkter som kommer fra Kina nå i disse dager, bare en heads up men jeg er STOR fan av Ebay:D
 
Det anbefales ikke å kjøpe noe fra Ebay og andre sider som har produkter som kommer fra Kina nå i disse dager, bare en heads up men jeg er STOR fan av Ebay:D

var ikke det konkludert med at viruset ikke ville overlevd reisen da mener jeg å ha lest?
 
var ikke det konkludert med at viruset ikke ville overlevd reisen da mener jeg å ha lest?
Kanskje, personlig tar jeg ikke sjansen :p vet pakkene blir veldig forsinket også da mange postkontor og andre stoppesteder på veien holder pakker derifra igjen.
 
Hvordan får dere disse spebarna til å åpne hånda når dere skal trykke? Min snipp knyter hånda uansett hvor mye jeg prøver å lure han til å åpne den
 
Hvordan får dere disse spebarna til å åpne hånda når dere skal trykke? Min snipp knyter hånda uansett hvor mye jeg prøver å lure han til å åpne den
Dette lurer jeg også på:hilarious: fikk til avstøp men avtrykk har vært en kamp med å få opp hånda:hilarious: og ingen fine avtrykk å vise til:hilarious:. Jeg har prøvd med sovende baby også, men nei går ikke med nyfødt, prøver igjen når han et litt større :bored:
 
Ja her blir det, her er avtrykk av foten din, og en klatt med maling som hånda de laget....
 
Back
Topp