Blomsterjenta93
Andre møte med forumet
Hei! Ønsker å ta avtrykk/stempel av fot/hånd til spedbarn. Finner kun gips/leire på nett. Noen som har forslag til blekk/maling som er trygt å bruke på babyhud?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skoringen har faktisk avtrykk settHei! Ønsker å ta avtrykk/stempel av fot/hånd til spedbarn. Finner kun gips/leire på nett. Noen som har forslag til blekk/maling som er trygt å bruke på babyhud?

Det anbefales ikke å kjøpe noe fra Ebay og andre sider som har produkter som kommer fra Kina nå i disse dager, bare en heads up men jeg er STOR fan av EbayHar brukt sånn som de over her anbefaler. Sånn som ikke setter blekk på huden. Tips; 1/3 av prisen på Ebay.
Godt poengDet anbefales ikke å kjøpe noe fra Ebay og andre sider som har produkter som kommer fra Kina nå i disse dager, bare en heads up men jeg er STOR fan av Ebay![]()
Det anbefales ikke å kjøpe noe fra Ebay og andre sider som har produkter som kommer fra Kina nå i disse dager, bare en heads up men jeg er STOR fan av Ebay![]()
Like greit å ikke ta sjansen spør du megvar ikke det konkludert med at viruset ikke ville overlevd reisen da mener jeg å ha lest?

Kanskje, personlig tar jeg ikke sjansenvar ikke det konkludert med at viruset ikke ville overlevd reisen da mener jeg å ha lest?
Dette lurer jeg også påHvordan får dere disse spebarna til å åpne hånda når dere skal trykke? Min snipp knyter hånda uansett hvor mye jeg prøver å lure han til å åpne den
fikk til avstøp men avtrykk har vært en kamp med å få opp hånda
og ingen fine avtrykk å vise til
. Jeg har prøvd med sovende baby også, men nei går ikke med nyfødt, prøver igjen når han et litt større