Avtrykk av hender og føtter

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Noen som har gjort dette på en eller annen måte og vil dele bilde og fremgangsmåte? :D
 
Gjorde det med kit med en slags play-doh/leire. Da kunne vi kjevle på nytt hvis vi ikke ble fornøyd - men hun var så grinete at vi lot det være med første forsøk. Fikk en grei fot ig ei grei hand. Prøvde med gips også, men fikk det ikke til da det stivnet for fort. Tok da hun var 6 dager :)
 
Tok da minste jenta var 5 mnd med gips. Kjøpte bare noe billig greier. Skal gjøre da samme med mini, men velger heller dyrere og forhåpentligvis litt bedre kvalitet. :happy:
 
Her lagde vi fotavtrykk i bursdagsgave til bestefar da hun var to uker gammel! Prøvde på hendene og men det var total nekt! Brukte maling..
 
Går å lage det i trolldeig har jeg lest.
Tenkte å prøve det selv.

Jeg laget i trolldeig og fylte med gips etterpå!:) blei kjempe bra:) bare å forsiktig fjerne trolldeigen når gipsen har størkna:)
 
Skal prøver det! :D Var det lett å ta vekk trolldeigen etter det var størkna?
Kjempe lett!:) også så greit å kunne bare glatte ut trolldeigen hvis du ikke er fornøyd med avtrykket og lage nytt!:) gjorde dette når min var 2 uker. Blei kjempe fint:)
 
Kjempe lett!:) også så greit å kunne bare glatte ut trolldeigen hvis du ikke er fornøyd med avtrykket og lage nytt!:) gjorde dette når min var 2 uker. Blei kjempe fint:)

Måtte du ha noe plast eller noe i trolldeigen før du tok gips i? :) Kult! Kanskje jeg skal gjøre det i dag :D
 
Måtte du ha noe plast eller noe i trolldeigen før du tok gips i? :) Kult! Kanskje jeg skal gjøre det i dag :D

Nei:) bare helle gipsen rett oppi:) hvor dypere du får avtrykket i trolldeigen jo bedre:) jeg fikk ikke så dypt siden ho var så liten. Men blei bra likevel :)
 
Back
Topp