Avtagende symptomer

Rarity

Andre møte med forumet
Jeg har allerede avtagende symptomer og vil være 9 fullgåtte uker på fredag. De avtagende symptomene er kvalme og ømme bryster, jeg har hatt de symptomene i 2-3 uker kanskje. Er det flere som har avtagende symptomer så raskt?

Jeg er derimot forsatt forstoppet, vond smak i munnen og ALLTID sulten..

Jeg har vært veldig kvalm til nå og kastet opp, samt sliten, trøtt og ømme pupper. De siste dagene har dette avtatt. Er 10+6 idag. Var på TUL for to dager siden og da så alt bra ut. Det er normalt at det går opp og ned med symptomer. De kan plutselig komme tilbake[emoji4]

Ah det var godt å høre. Det går helt fint om de ikke kommer tilbake også kjenner jeg :happy:

Her har kvalmen vært av den bedre sorten noen dager.. men i går kveld var den tilbake for fullt går opp og ned visst.

Jeg har vært veldig kvalm lenge, men våknet opp i dag uten kvalme! 9 uker i morgen.

Ååå, jeg blir så glad når dere sier sånt, kanskje det er håp om at jeg blir bedre snart også!! 9+3 i dag, og 50% sykemeldt på grunn av kvalme. Jeg gleeeder meg til å føle meg frisk igjen!

Mine symptomer begynner også å roe seg ned. Kvalmen har forsvunnet, men puppene er enda litt vonde og jeg er sabla trøtt. Tror det er helt normalt at symptomene avtar når man er mellom uke 9 og 10, når den lille går fra å være embryo til foster, og kroppen ikke lenger trenger å pøse på med like nye hormoner :)

Mine symptomer har også avtatt...
Når jeg hadde ma var jeg like dårlig hele tiden selv om fosteret første gang var dødt i over en mnd og andre gang to uker..
tror det er helt normalt at det avtar litt og ser på det som ett godt tegn;)

Mine går mye opp og ned selv. Er 9+2 nå. 'Merker det mest i magen på kveld/natt. Såre nipler litt ømhet. Men det verste? Luft i magen :(

Jeg har allerede avtagende symptomer og vil være 9 fullgåtte uker på fredag. De avtagende symptomene er kvalme og ømme bryster, jeg har hatt de symptomene i 2-3 uker kanskje. Er det flere som har avtagende symptomer så raskt?

Jeg er derimot forsatt forstoppet, vond smak i munnen og ALLTID sulten..

Samme her. Veldig lite symptomer hele veien egentlig, men var veeldig trøtt + ømme pupper. Nå (10+2) er jeg bare konstant sulten og har treg mage ;)

Flott å se at dette er normalt. I dag er brystene mine tilbake til normalen. Man blir liksom ikke gravid lenger når man plutselig ikke har sterke symptomer, men det er jo bare i hodet. Tenker det ligger en liten arving der jeg :)

Flott å se at dette er normalt. I dag er brystene mine tilbake til normalen. Man blir liksom ikke gravid lenger når man plutselig ikke har sterke symptomer, men det er jo bare i hodet. Tenker det ligger en liten arving der jeg :)

Helt normalt! Forrige svangerskap gikk kvalmen (og den verste kakecravingen :p ) over rundt uke 10, og mener å huske at jeg var litt mindre trøtt og sliten etterhvert også. Så var det noen uker før magen kom ordentlig og jeg igjen følte meg ordentlig gravid. Denne gangen får jeg ikke hvilt like mye, med toåring i huset, men må bare bli litt streng med meg selv mtp å legge seg tidlig ;)

Back
Topp