Avstemning *Ukens bilde* uke 32

ElisabethRB

Forumet er livet
Temaet er "Mmmmm så godt"
 
 
Nr. 1:

 
Nr. 2:

 
Nr.3:

 
Nr. 4:

 
Nr. 5:

 
Nr. 6:

 
Nr. 7:

 
Nr. 8:

 
Nr. 9:

 
Nr. 10:

 
Nr. 11:

 
Nr. 12:

 
Nr. 13:

 
Nr. 14:

 
Nr. 15:

 
Nr. 16:

 
Nr. 17:

 
Nr. 18:

 
Nr. 19:
 
HAHA, klart nr 17...sååå dritbra bilde..!![:D]
 
det var så mange flotte BOOOOOBS i denne tråden at jeg ikke får summa meg til å stemme
 
ORIGINAL: **Turbotrusa**

Nr. 9:
Hvem er det som tar hull i øret på sååå liten baby... Stakkars[:(]

 
har hørt at hvis mn først skal ta når de er små så bør det gjøres så tidlig som mulig for de får ikke vondt da. I India har jo alle kidsa hull in the ears
 
Nr 1:) Genialt bilde trusa:)
 
Nr 17 [:)]
 
ORIGINAL: Camilla 23

ORIGINAL: **Turbotrusa**

ORIGINAL: Camilla 23

er vi i gang igjen her nå da.......


[8|]
Jøss.... Så vi skal bare dikke her inne?




Absolutt ikke[:)] mente det ikke sånn da, virket bare så veldig negativt liksom...


Personlig så har jeg ville venta til ungen SELV valgte å få hull i ørene... Men det er jo en annen diskusjon[8D]
 
Det stod mellom nr 5 og nr 17, men ble til slutt nr 17. Herlig[:)]!
 
eg ville ikke tatt hull i ørene på min baby for eg klarer ik å vite at ungen min har d vondt..bare vaksinen va vont for mamma hjertet mitt!! men selv fikk eg hull i ørene før eg va ett år (gla e eg for d nå,for nå husker eg ikke at d va vont)
 
Back
Topp