Avstemning uken bilde uke 29

x1xTixxxy

Gift med forumet
Stem ivei folkens.Fristen er søndag kl.15:00[:)]
 
nr 7[:D]
 
Nr 3[:D]
 
En laid back, alvorlig gangster-baby med foten på bordet får min stemme denne gangen. Too cool to be cool.... nr 4![:)]
 
#8. Så herlig den jenta!!
 
10
 
nr 1[:D]
 
3,5 eller 7 hmmmm?????
 
Ble nr.7
 
Kjenner til den der, for å si det sånn, hehe [:D]
 
Det må bli nr 7 denne gang! Hehe... Det er virkelig å spise på eget insjativ(?)[:D][:D][:D]
 
det ble nr 9 for min del - jeg forstår ikke hva det er som blir spist, men det ser i alle fall morsomt ut!
 
Back
Topp