Avstemning termingruppenavn

Hvilke navn skal termingruppen vår ha?

  • JubelJuni2021

    Votes: 4 6,6%
  • Junibaluba2021

    Votes: 4 6,6%
  • Junibanden2021

    Votes: 19 31,1%
  • JuniBlomstene2021

    Votes: 5 8,2%
  • Juniglede2021

    Votes: 6 9,8%
  • JuniJubel2021

    Votes: 34 55,7%
  • JuniJuvelene2021

    Votes: 4 6,6%
  • Junikos2021

    Votes: 4 6,6%
  • Junilykke2021

    Votes: 22 36,1%
  • Junimirakel2021

    Votes: 3 4,9%
  • Juniskatt2021

    Votes: 4 6,6%
  • Junisnusk2021

    Votes: 0 0,0%
  • Junispirene2021

    Votes: 13 21,3%
  • Midtsommerbarna2021

    Votes: 6 9,8%
  • Midtsommerspirene2021

    Votes: 1 1,6%

  • Antall som har svart
    61
  • Avstemningen er avsluttet .

Paeonia

Glad i forumet
Himmelbarn
JuniJubel2021
Her kan du stemme på de 3 navnene du liker aller best. Vi holder avstemningen åpen til vi har passert 5000 innlegg og har bestemt hvem som skal være tilgangsansvarlige :joyful:
 
Spennende å følge med her, er veldig jevnt :joyful:

Noen som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig forresten? :happy:
 
Me må vell klara å vera litt meir kreative enn å velga eit navn som har vært fleire ganger før :smug: altså Junilykkexsmile9
 
Spennende å følge med her, er veldig jevnt :joyful:

Noen som kunne tenke seg å være tilgangsansvarlig forresten? :happy:
Vet ikke om det er noen spesielle krav for å være tilgangsansvarlig, men jeg kan godt tilby meg å være 1 av 2 tilgangsansvarlige. Ser de fleste grupper har to stykker :)
 
Om ingen andre vil være tilgangsanavarlig bortsett fra IVFdrømmen så kan sikker jeg også være :rolleyes: vet ikke helt hva det går ut på da?:p
 
Om ingen andre vil være tilgangsanavarlig bortsett fra IVFdrømmen så kan sikker jeg også være :rolleyes: vet ikke helt hva det går ut på da?:p
Så bra! Da har vi ansvar for å sjekke at de som får tilgang har skrevet seg på terminliste, laget seg et nick osv. De sender melding til oss da for å få tilgang til skjult gruppe :happy:
 
Så bra! Da har vi ansvar for å sjekke at de som får tilgang har skrevet seg på terminliste, laget seg et nick osv. De sender melding til oss da for å få tilgang til skjult gruppe :happy:

Det går nok fint :D Så gøy at vi får skjult gruppe :happy:
 
Fantastisk at dere tar på dere det ansvaret :joyful: Sender dere melding til forumansvarlig da? Ser i den tråden som heter skjult gruppe at navnet hennes står der.

Og skal vi si oss fornøyd med avstemningen? Det skal mye til for at ett annet navn skal klare å slå JuniJubel2021 nå :happy:
 
Skal vi sende melding nå, eller vente? :)

Tror det vil komme en egen post her fra forumansvarlig type "dere har nå ett skjult forum" og så hvordan vi skal få tilgang. Så må vel sikkert vente til det er på plass :)
 
Tror det vil komme en egen post her fra forumansvarlig type "dere har nå ett skjult forum" og så hvordan vi skal få tilgang. Så må vel sikkert vente til det er på plass :)
Jeg sender henne en melding nå? og så får dere bare vente på svar :D Jeg oppdaterer dere fortløpende hvis det skulle være noe! Info kommer :D
 
Back
Topp