Avstemning runde 2: NAVN TIL SKJULT TERMIN GRUPPE ♥️STEM

Hvilke tegn vil du ha til skjultgruppen FebbisBebbis

• FebbisBebbis2021

Votes: 9 15,8%
  • FebbisBebbis2021❄️

Votes: 19 33,3%
  • FebbisBebbis2021❤️

Votes: 7 12,3%
  • ❄️FebbisBebbis2021❄️

Votes: 16 28,1%
  • ❤️FebbisBebbis2021❤️

Votes: 5 8,8%
  • ♥️FebbisBebbis2021❄️

Votes: 0 0,0%
  • ❄️FebbisBebbis2021❤️

Votes: 1 1,8%

• Antall som har svart
    57

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Så Folkens, vinneren bleeee FebbisBebbis med 32 stemmer totalt som dere ser under forrige avstemning.

62FEBD6D-0F09-479D-BEAF-7A414C7E1C96.png
Gratulerer til dere som har stemt på FebbisBebbis wohoooow. Nå skal vi alle i gruppen bli mammaer for FebbisBebbiser hehe

Nå skal vi stemme (som avtalt) på hvilke tegn vi skal ha. Lar avstemningen stå Til vi har nådd 5000 innlegg etter ønske fra dere. Etter det blir det ikke mulig å stemme mer. Legger til de forslagene som har kommet inn.
Lykke til♥️

Last edited:
Sikker på at vi vil sette en tidsfrist? Vi når nok 5000 innlegg før søndag:happy:

Rosegull, du glemte ❄️ Febbisbebbis 2021 ❤️
Kan du ta med den?

Jeg bare gjetter utifra det vi snakket om i den forrige tråden at du ikke har satt fristen til 14.42 sånn som den vises hos meg? :hilarious: Jeg skjønner meg ikke på dette systemet! :dead:

Vedlegg

• Screenshot_20200614_210245_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200614_210245_com.android.chrome.jpg
    17,5 KB · Visninger: 17
Jeg bare gjetter utifra det vi snakket om i den forrige tråden at du ikke har satt fristen til 14.42 sånn som den vises hos meg? :hilarious: Jeg skjønner meg ikke på dette systemet! :dead:
Jeg forstår ikke hva du mener :(. Det er to forskjellige avstemninger og tider. Jeg gikk inn og stoppet avstemningen selv da rundt kl 14 som avtalt i teksten :D men tror du har rett det er ikke samme tidspunkter mellom mobilen og forumet eller? Hmmm vet ikke.

Altså jeg kan godt synliggjøre alle som har stemt så du kan se hvem som har stemt. Ellers kan dere lage ny avstemning og stemme på nytt om dere vil så trekker jeg meg fra dette :) jeg er litt amatør i dette så beklager at jeg ikke forstår helt.

Og når det gjelder den andre avstemningen så har vi sagt nå fristen går ut når vi har nådd 5000 innlegg så du kan se bortifra tidspfristen uansett :) jeg fjerner tidsfristen så det blir lettere for alle å få med seg da :D
♥️

Last edited:
Jeg forstår ikke hva du mener :(. Det er to forskjellige avstemninger og tider. Jeg gikk inn og stoppet avstemningen selv da rundt kl 14 som avtalt i teksten :D men tror du har rett det er ikke samme tidspunkter mellom mobilen og forumet eller? Hmmm vet ikke.

Altså jeg kan godt synliggjøre alle som har stemt så du kan se hvem som har stemt. Ellers kan dere lage ny avstemning og stemme på nytt om dere vil så trekker jeg meg fra dette :) jeg er litt amatør i dette så beklager at jeg ikke forstår helt.

Og når det gjelder den andre avstemningen så har vi sagt nå fristen går ut når vi har nådd 5000 innlegg så du kan se bortifra tidspfristen uansett :) jeg fjerner tidsfristen så det blir lettere for alle å få med seg da :D
♥️
Mener ikke du har gjort noe galt altså! :happy:
Bare det at forumet nok en gang viser meg en sånn random tidsfrist (som igjen er annerledes enn den du sa at du satte). Mener ikke at du setter andre tidsfrister enn det du sier, men at det er en bug i forumet et sted, som gjør at fristene er ulike for ulike brukere. Ingen big deal, bare utforskerspiren i meg som gikk litt bananas :D

Mener ikke du har gjort noe galt altså! :happy:
Bare det at forumet nok en gang viser meg en sånn random tidsfrist (som igjen er annerledes enn den du sa at du satte). Mener ikke at du setter andre tidsfrister enn det du sier, men at det er en bug i forumet et sted, som gjør at fristene er ulike for ulike brukere. Ingen big deal, bare utforskerspiren i meg som gikk litt bananas :D
Å nei null stress.:smiley-angelic003 Det var og noen andre som var misfornøyd med kallenavnet så tenkte dere kan kjøre ny avstemning pånytt om dere vil :D. Det var den som fikk flest stemmer jo hihi
Hehe skjønner. Skjer samme med meg iblant❤️

Å nei null stress.:smiley-angelic003 Det var og noen andre som var misfornøyd med kallenavnet så tenkte dere kan kjøre ny avstemning pånytt om dere vil :D. Det var den som fikk flest stemmer jo hihi
Hehe skjønner. Skjer samme med meg iblant❤️
Nei, herlighet, den er valgt demokratisk :joyful:
Jeg syns du har gjort en kjempejobb med avstemningene! ❤️

Vi må og ha tilgangsansvarlig:) kanskje du vil være RosaGull? man kan være to mener jeg på:)
Å ja. Jeg kan godt Det❤️ Er litt amatør som sagt men kan gjerne det :) :D

men spørs hva folk vil. Om dere vil ha meg (veldig hyggelig) og en annen som kan være med❤️

Å ja. Jeg kan godt Det❤️ Er litt amatør som sagt men kan gjerne det :) :D

men spørs hva folk vil. Om dere vil ha meg (veldig hyggelig) og en annen som kan være med❤️
du er bok perfekt til jobben!:) går an å lage en egen tråd der vi sammen finner ut av det :)❤️

Back
Topp