Skal jeg sette fristen til mandag klokka 12? Eller er det for lenge?Når blir det avgjort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg sette fristen til mandag klokka 12? Eller er det for lenge?Når blir det avgjort?
Høres fornuftig ut!Skal jeg sette fristen til mandag klokka 12? Eller er det for lenge?
Ja, tenker at skjult sikkert ikke er oppe før påska er omme, og så er det greit om det kommer flere inn før så får de bli med å stemmeHøres fornuftig ut!
Syns også det er en passe fristSkal jeg sette fristen til mandag klokka 12? Eller er det for lenge?
Enig jeg likte julegavene og desemberdrøm spesielt godt.Jeg synes det beste navnet vant. Litt mer spesielt enn Desemberbarna, for de gruppene er det jo mange av. Har vi fått tilgangsansvarlig?
Hvordan får du en "ticker" i blått ved nicket ditt som det står "julegavene2019" på?Enig jeg likte julegavene og desemberdrøm spesielt godt.
Ja, Abstract83 og kitty2019 har meldt seg som TGA
Så imorgen er nok skjult oppe og går!
Er bare å bli medlem av den skjulte gruppen vår det!Hvordan får du en "ticker" i blått ved nicket ditt som det står "julegavene2019" på?