Avstemning navn til skjult gruppe☀️

Stem på din favoritt!

  • Skuddårsspirene 2024

    Votes: 15 35,7%
  • Skuddårsspirene ‘24

    Votes: 3 7,1%
  • Skuddårsdrømmen

    Votes: 0 0,0%
  • Snøklokkene

    Votes: 4 9,5%
  • ❤️Skuddårsknoppene 2024❤️

    Votes: 0 0,0%
  • ❤️Februarskuddene 2024 ❤️

    Votes: 0 0,0%
  • ❤️Februarlykke 2024❤️

    Votes: 13 31,0%
  • ❤️Februarskattene 2024 ❤️

    Votes: 1 2,4%
  • ❄️Februarkrystallene-24❄️

    Votes: 3 7,1%
  • Skuddårsdrømmen 2024

    Votes: 3 7,1%

  • Antall som har svart
    42
  • Avstemningen er avsluttet .

ElskerJesus♡

Ut på landet☘️
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Hvilket navn vil du ha til skjult gruppe? Dette navnet får dei som har tilgang under nicket sitt i banner.
Avstemningen er ferdig når me når 5000 innlegg. Les om skjult gruppe i infotråden som er pinned øverst i februarforumet.

Kommenter også gjerne forslag til bannerfarge. Det mest naturlige er sikkert blå, og det finnes 4 forskjellige blåfarger. Men kommenter gjerne om du ønsker ein anna farge på banner, så tar me det med i ein avstemning om litt

Me trenger også å velge tilgangsansvarlig. Eg var det i forrige gruppe og er det gjerne igjen, var ein kjekk jobb :) er det andre som ønsker?

(Eg fekk ikkje til å legge inn rosa og blå hjerter i forslagene, usikker om dei fungerer generelt då).
 
Last edited:
Kan man stemme på mer enn ett? Var så mange fine forslag! :happy093 :Heartred
 
Jeg er enig i at blått er passende. Hvilke blåfarger er der å velge mellom? :)
 
Ser at Skuddårsspirene 2024 leder, enn så lenge. Kanskje vi kunne lagt til en emoji eller to på den, eventuelt? Eller pyntet med snøklokkegrønn farge?
Jeg tenkte ikke helt ferdig form da jeg slengte ut ideen, så derfor tok jeg ikke med noen hjerter/stjerner/etc ;)
 
Ser at Skuddårsspirene 2024 leder, enn så lenge. Kanskje vi kunne lagt til en emoji eller to på den, eventuelt? Eller pyntet med snøklokkegrønn farge?
Jeg tenkte ikke helt ferdig form da jeg slengte ut ideen, så derfor tok jeg ikke med noen hjerter/stjerner/etc ;)
Jeg tenkte litt i den gata her, men vi har vel ikke tilfang på alle ordinære emojier...
IMG_8885.jpeg
 
Jeg tenkte litt i den gata her, men vi har vel ikke tilfang på alle ordinære emojier...
Vis vedlegget 407554
Det går ikkje ant å endre nå. Kan legge det til som eksempel men er mange som har komt med støtte til skuddårsspirene og quota, og då uten noko emojier :) men folk kan endre stemme om dei vil. Men desto fleire som stemmer spredt på dei ulike variantene, desto mindre sjans er det for at den vinner :)
Edit: spirebladet fungerte ikkje.
 
Back
Topp