Avstemning - Jentenavn =)

VilSåGjerne

Forumet er livet
sliter med å bestemme oss for navn skjønner dere =)

vi har to navn; Jendine og Mathilde <3

Jendine syntes eg e så veldig fint,ikke så mange som heter det heller. navnet kommer fra mormoren til samboer som heter margot ovega jendine =) ble helt forelsket i navnet når eg først hørte det og sa at vist eg noen gang får en jente så skal hun helte det =)

men no tenker eg sånn på Mathilde og, syntes det er så nydelig og vet ikke ka vi skal velge no.......

hva syntes dere da jenter??=)

Det kommer an på hva storebror heter:) ??

MariSafari skrev:
Det kommer an på hva storebror heter:) ??

han heter tobias =)

Jeg stemte Mathilde, men like på en måte Jendine også.. Men det er litt sært syns jeg også..
Kan du ikke bruke Jendine som mellomnavn da?
Mathilde Jendine blir kansje litt voldsomt.. Har du ikke et kortere navn dere liker da, som kan være førstenavn, og så ta Jendine som navn nr 2?

Mathilde, men det er nok fordi jeg aldri har hørt Jendine før..

*Moråse* skrev:
Jeg stemte Mathilde, men like på en måte Jendine også.. Men det er litt sært syns jeg også..
Kan du ikke bruke Jendine som mellomnavn da?
Mathilde Jendine blir kansje litt voldsomt.. Har du ikke et kortere navn dere liker da, som kan være førstenavn, og så ta Jendine som navn nr 2?

blir nok bare en av de=)

Jendinee ble litt for spesielt for min smak, så jeg stemte mathilde

Synes Mathilde passer myyyye bedre til Tobias enn Jendine gjør :-)

Mathilde! Men så er det og Matilda øverst på lista mi. Synes egentlig Jendine var ganske fint og spesielt.

desire skrev:
Jendinee ble litt for spesielt for min smak, så jeg stemte mathilde

Stemte Jendine, aldri hørt det før men var jo kjempefint! At det var spesiellt er jo bare en superbonus.
Mathilde er jo et fryyyktelig vanlig navn.. Men for all del fint det også.. :)

det blir vanskelig for oss dette her, men vi får se når hun kommer ut hva hun passer best til =)

men liker ikke å ikke ha navnet klart,det hadde vi til tobias helt i fra ul i uke 19 =)

Matilde uten H.
Jendine synes jeg ikke var noe fint i det hele tatt, høres ut som en kake...

Miss Fat skrev:
Matilde uten H.
Jendine synes jeg ikke var noe fint i det hele tatt, høres ut som en kake...

en kake hahahahahahaha=)

pappa sa så fint: nei faen, det derr kommer presten aldri til å godta hehehe=) han liker det heller ikke=)

Ikke i tvil, Jendine!
Det må jo være mye bedre i gi lille jenten sin et unikt og flott navn enn de vanlige kjedelige... (ikke stygt ment mot dere som heter Mathilde, er fint navn altså)
Og det virket jo som det egentlig var dette dere hadde bestemt dere for før Mathilde plutselig kom inn i bildet? :)

SantaLucia skrev:
Ikke i tvil, Jendine!
Det må jo være mye bedre i gi lille jenten sin et unikt og flott navn enn de vanlige kjedelige... (ikke stygt ment mot dere som heter Mathilde, er fint navn altså)
Og det virket jo som det egentlig var dette dere hadde bestemt dere for før Mathilde plutselig kom inn i bildet? :)

mathilde kom plutselig inn i bilde ja.......da eg fikk vite det ble jente=) men fra før det hadde vi jendine <3

Mathilde!!!

Jendine synes jeg var meget spesielt..
Som MissFat sier høres det litt ut som en kake...

Jeg stemte Jendine, fordi jeg digga det!:)

Syns du helt klart skal ta det navnet DERE liker best, IKKE bv jentene!;)  

Jendine er spesielt jeg tror man må smake og høre det noen ganger før man liker det. Vil dere ha noe som er litt spesielt så velger dere det. Men Mathilde er også fint hadde det på vår liste.

Back
Topp