Avstemning: Gruppenavn! Gi din stemme :-)

Må gjerne telle opp dere også, så vi er sikre ;-)
 
Det er uavgjort! 10 stemmer til både Februarlykke og MILF. Og skrev du ikke at avstemningen skulle avsluttes i morgen?
 
Jupp men så skrev jeg lenger ned rundt midnatt så vi kommer i gang med skult gruppe, og fikk ingen innvendinger på det :) kan sikkert kjøre til i morgen.

Jeg er litt her: Bestem dere for navn og si i fra til meg :) Ikke viktig for denna...
 
Jupp men så skrev jeg lenger ned rundt midnatt så vi kommer i gang med skult gruppe, og fikk ingen innvendinger på det :) kan sikkert kjøre til i morgen.

Jeg er litt her: Bestem dere for navn og si i fra til meg :) Ikke viktig for denna...

Oki - litt treg så sent på kveldinga ;) Kan jo drøye litt og se da. Jeg er visst litt hormonella på det navnet, syns Februarlykke er så vanvittig sukkersøtt, og virkelig ikke min kopp te. Hehe. Men for all del, har jo null betydning sånn sett.
 
Oki - litt treg så sent på kveldinga ;) Kan jo drøye litt og se da. Jeg er visst litt hormonella på det navnet, syns Februarlykke er så vanvittig sukkersøtt, og virkelig ikke min kopp te. Hehe. Men for all del, har jo null betydning sånn sett.
Du må gjerne ta over denne delen av morroa? :p I morgen er en travel dag så vet ikke når jeg får telt opp på nytt :) Kunne tatt en avstemning på de to med flest og men kjenner jeg får hormoner bare av å tenke tanken haha!!! Men om du gidder ;-)
 
Mulig det er for sent, men jeg stemmer alikevel for MILF! :)
 
Du må gjerne ta over denne delen av morroa? :p I morgen er en travel dag så vet ikke når jeg får telt opp på nytt :) Kunne tatt en avstemning på de to med flest og men kjenner jeg får hormoner bare av å tenke tanken haha!!! Men om du gidder ;-)

*Ler* Men skal jeg lage en ny da? Eller fortsetter vi bare her frem til i kveld? :)
 
STEM VIDERE FOLKENS! Det står mellom:

Februarlykke 2016

OG

MILF (Mothers in loading for february)

Stemmene telles opp i kveld kl. 20.00!
 
STEM VIDERE FOLKENS! Det står mellom:

Februarlykke 2016

OG

MILF (Mothers in loading for february)

Stemmene telles opp i kveld kl. 20.00!

Egentlig burde vi jo startet fra scratch med avstemming når det kommer til disse to. Altså at også de som har avgitt stemme på "februarbaby" og "februarmødre" osv kan ta et valg mellom de to - nå som man vet hva det står mellom :)
 
Back
Topp