Avstemning Graviditetstest BP eller MS

Babyplan eller Makesure?

• Antall som har svart
    33

Kine 95

Elsker forumet
Hvilke merke har vi mest tillit til om dagen når vi handler inn graviditetstest?

Man kan avgi 2 stemmer - bruk den gjerne på en tidligtest og en normal test.

Vet ikke jeg, ass :smiley-ashamed004 Kan jo la dette bildet tale for seg selv? Fikk 2-3 på digital 14 DPO
PXL_20250615_085841667.MP~2.jpg

Tenker du med tanke på å gi tidlig utslag, ikke skygestreker eller for å måle stigning? :hilarious: :Heartred vi har så mye ulike krav til testene her :hilarious:

Tenker du med tanke på å gi tidlig utslag, ikke skygestreker eller for å måle stigning? :hilarious: :Heartred vi har så mye ulike krav til testene her :hilarious:
Det er jo mye skygger på på begge tidligtestene, men hvilken av de to ville du kjøpt for å finne ut at du er gravid?

Og etter at du har fått positiv test, hvilken normaltest hadde du kjøpt for å se stigningen?

Eventuelt kan det hende noen har gitt opp tidligtestene og bare bruker normaltest. Da må man jo bare stemme på den ene man bruker rett og slett :dontknow

Føler jeg vingler mye selv med hvilken tidligtest og normaltest jeg skal bruke, så lurte litt på hva alle andre foretrekker :happy:

For å oppdage graviditet tidlig: RFSU test tidlig, det er den jeg alltid har fått positiv på først. De andre har hatt strek dagen etter denne.
Stigning er BP vanlig.

Virker som de fleste iallfall bruker Babyplan her inne da. Bestilte mer Babyplan nå selv for neste prøveperiode etter å ha brukt Makesure de siste månedene nå :happy:

Back
Topp