Avstemning fornavn

Hvilket navn syns du er finest?

• Othilie og Elinor

Votes: 32 62,7%
  • Othilie og Signe

Votes: 12 23,5%
  • Othilie og Nelly

Votes: 4 7,8%
  • Othilie og Dagny

Votes: 3 5,9%

• Antall som har svart
    51

MammaenTilO&N

08.2023 | 08.2025
Tilgangsansvarlig
Augustmagi 2025
Jeg trenger deres innspill og lager derfor en avstemning på de navnene som er aktuelle sammen med kommende storesøster sitt navn.

For meg står disse per tidspunkt HELT likt selv om jeg vet at de er veldig ulike altså. Alle passer til etternavnet mitt og mannen liker også alle. Nærmeste familie liker de, og det er ingen innvendinger mot noen av dem.

Det er altså kombinasjonen av to navnene jeg ønsker å høre dine tanker om☺️

Såå gøy! Min bestemor heter Nelly, mitt 4 år gamle tantebarn ble oppkalt etter henne! Min mormor het Signe, å om babyen i magen var jente skulle hun hete Signe! Men, her er det en gutt på vei, så fikk ikke brukt det :laughing002 Alle navnene der er nydelige! Lykke til med valget♥️

Herlige navn alle sammen! Jeg synes Elinor klinger best sammen med Othilie, så det er favorittkomboen. Uavhengig av kombo synes jeg Dagny er det kuleste av de fire navnene :)

Såå gøy! Min bestemor heter Nelly, mitt 4 år gamle tantebarn ble oppkalt etter henne! Min mormor het Signe, å om babyen i magen var jente skulle hun hete Signe! Men, her er det en gutt på vei, så fikk ikke brukt det :laughing002 Alle navnene der er nydelige! Lykke til med valget♥️
Jaa, det er et skikkelig fint navn! Min oldemor het Othilie, og nå fant jeg ut at en av hennes søstre faktisk het Signe! Så det hadde vært veldig gøy at nr. 2 fikk hete Signe nå☺️

Herlige navn alle sammen! Jeg synes Elinor klinger best sammen med Othilie, så det er favorittkomboen. Uavhengig av kombo synes jeg Dagny er det kuleste av de fire navnene :)
Helt enig! De er skikkelig fine sammen, og samtidig ganske ulike. Ser at den fikk desidert mest stemmer også! Men så tenker jeg plutselig at denne Elinor skal jo ha et helt liv som en egen person, og ikke «bare» lillesøsteren til Othilie :laughing002 Det er ikke lett:playful:

Helt enig at sammen så klinger Othilie og Elinor best! Men som mor sier; smaken er som baken og den er todelt!

Helt enig! De er skikkelig fine sammen, og samtidig ganske ulike. Ser at den fikk desidert mest stemmer også! Men så tenker jeg plutselig at denne Elinor skal jo ha et helt liv som en egen person, og ikke «bare» lillesøsteren til Othilie :laughing002 Det er ikke lett:playful:
Neida, de blir sikkert som lillemor og tuppen så det er bare fint at det klinger bra sammen :love7 Jeg tenker på navn til en fremtidig spire som klinger med mitt og min mann sitt navn, fordi vi blir bare et lite trekløver for fremtiden (forhåpentligvis :smiley-angelic001)

Neida, de blir sikkert som lillemor og tuppen så det er bare fint at det klinger bra sammen :love7 Jeg tenker på navn til en fremtidig spire som klinger med mitt og min mann sitt navn, fordi vi blir bare et lite trekløver for fremtiden (forhåpentligvis :smiley-angelic001)
Ja, det er veldig koselig å tenke på at de skal ha en hel barndom sammen :love017 Det er lurt å ha tenkt på det på forhånd faktisk! Vi hadde gjort det med første, og det var sååå koselig når vi da fikk bekreftet jente på ul❤️

Back
Topp