Kan vi ha sånt hjerte i stedet? ♡ Kan bare kopiere og lime det innBare for å sjekke da..
Navn: Oktoberfest 2024
Farge: C - den Oransje.
Alle enig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan vi ha sånt hjerte i stedet? ♡ Kan bare kopiere og lime det innBare for å sjekke da..
Navn: Oktoberfest 2024
Farge: C - den Oransje.
Alle enig?
Hvordan får man banneret ved navnet sitt?Stem på den fargen dere vil ha av disse:
Vis vedlegget 427668
(Den lyse fersken fargen utgår , den fra februar18)
og her er de som har blitt brukt hittil i år:
Vis vedlegget 427669Vis vedlegget 427670Vis vedlegget 427671Vis vedlegget 427672Vis vedlegget 427673Vis vedlegget 427674Vis vedlegget 427675Vis vedlegget 427676Vis vedlegget 427677
Avstemningen er åpen i 1 dag
Det kommer automatisk når forumansvarlig har godkjent forespørselen vår om å legge dere inn på skjult (kan ta 1-3 dager visstnok)Hvordan får man banneret ved navnet sitt?
Hiv deg med inne på lekene så får du 50 innlegg ganske rasktFikk ikke vært med på avstemmingen, men veldig fornøyd med resultatet . Kommenterer det her for å prøve å komme opp i 50 innlegg for tilgang på skjult
Hehe, ja, jobber med det også, men føler liksom ikke jeg kan svare 50 ganger på rappen på de samme lekeneHiv deg med inne på lekene så får du 50 innlegg ganske raskt
Haha jo jo.. vi har skrevet hele alfabetet og hele setninger med ett og ett ordHehe, ja, jobber med det også, men føler liksom ikke jeg kan svare 50 ganger på rappen på de samme lekene
Så bra! Skal sende melding når jeg har kommet meg opp i 50 innlegg!Da skal den tekniske feilen som var med skjult være fikset. Send dm til meg eller @Helene90! for å få tilgang