Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i at vi burde legge på hjerte!Plis ikke oransje, den er så fæl. Har den fra før og
Stemmer for 2024 eller 24 bak og et sånt hjerte ♡
Haha helt enig!!Plis ikke oransje, den er så fæl. Har den fra før og
Jeg liker en av de blå enig i 2024 bak og hjertePlis ikke oransje, den er så fæl. Har den fra før og
Den er desverre utgått...Likte ingen av dem Men hvis det skal være oransje så syns jeg B var mye finere, men ser den ikke som stemmevalg
Aah. Blir nok vant til fargen uansett hva det blirDen er desverre utgått...
Enig med du, jeg var veldig anti-oransje, men bryr meg ikke nok til at jeg tenker en runde til er vits hahaTenker kanskje det fint å bare få i gang skjult forum så fort som mulig, heller enn flere runder med avstemning? (Men nå har ikke fargen på banneret nevneverdig betydning for meg, kanskje viktigere for andre)
Ja jeg også kan om ingen føler et sterkt kall til detEgentlig samme for meg, men vi mangler fortsatt tilgangsansvarlige da? @Helene90! du også kunne var det så? Da trenger vi en til
Holder sånn sett både med 1 og 2, men enklere å være flere i forhold til å få tilgang, opprettholde reglene og det å få kontakt med tilgangsansvarlige i gruppen. Vi var 3 i Mai gruppen.Det holder vel med to tilgangsansvarlige? Ser babyverden krever bare en