Avstemming ukens bilde - uke 36 -

MiaMoren

Elsker forumet
Stem ivei, jenter!!

Tema er  "se hva jeg kan"

1.

For så stor er Lassen

2.

Se så flink jeg er å holde koppen min selv

3.

Jeg kan trille vogna mi heeeeeelt selv!!

4.

jeg kan stå på alle fire 

5.

Det er sååå gøy og stå å hoppe i senga si!

6.

Kjøre tråbil er topp

7.

Jeg klarer å stå litt helt alene

8.

Jeg kan susse mammaen min jeg


9.

Jeg klarer å gå opp trappa.

10.

Æ kan kjør bil uten hender

11.

Jeg har lært å sette meg opp selv  

12.

jeg kan åle meg bakover så jeg setter meg fast under bordet

13.

Kan fikse istand vogna mi selv

14.

Jeg kan ta bilder av meg selv med mammas mobiltelefon så hun får hyggelige overraskelser i ny og ne.
 
ORIGINAL: sissel76

Kjære Jonah får min stemme, altså nr 8. Han er bare helskjønn[:D]

 
He, he. Jepp, nr 8 her også[:D]
 
jepp, signerer denne..
ORIGINAL: !lykkepillen©

stemmer på STOOOORE Lasse jeg!! Nr 1
 
nr. 13 [:)]
 
nr 6
 
ORIGINAL: sissel76

Kjære Jonah får min stemme, altså nr 8. Han er bare helskjønn[:D]


sign![:D]
 
Nr 4 får min stemme.... Så herlig uttrykk og så enormt fint lys[:)]
 
14- den var morsom[:D]
 
[;)][;)]stemmer på nr 13!hun er bare så skjønn!
 
Nina får min stemme[:)] nr 3
 
13. [:)]
 
Jonah nr.8 [:D] Hehe... skikkelig klar for kliner´n han.
 
Stemmer på nr. 13, Herlig jente
 
NR 4
 
Back
Topp