Avstemming, pris, hemmelig julevenn!

vestfold80

Elsker forumet
NB!! Det er mange snokere som stemmer her!!! Så skriv heller ditt prisønske i påmeldingstråden. Du kan eventuelt sende PM til meg med prisønske om du heller ønsker det!!!

Så da har jeg stanset avstemminga!!

Tenkte vi må stemme over hvor mye penger vi skal bruke på hemmelig julevenn. Og evt hvem pakken skal være til???

Kom med flere forslag om jeg har glemt noe! Eller om dere ønsker flere valg!

Lar avstemminga gå i 2 uker.

ORIGINAL: SkumGummi

Jeg klarte å trykke feil, skulle stemme 300 + porto til baby/og eller mamma - men trykte på 200 + porto til baby/og eller mamma. Så når avstemmingen er ferdig så skal det være en til på 300 +, og en mindre på 200 +

Den er grei[:D]

synes 200 til baby er ok, jeg[:)] 

ORIGINAL: tosøtesmå

300 + porto til baby/og eller mammaen stemte jeg[:)]

Jupp, for 300 kan man jo kjøpe en fin ting til begge..og det er jo jul bare en gang i året[:D][;)]

Dytt...

ORIGINAL: tosøtesmå

300 + porto til baby/og eller mammaen stemte jeg[:)]

Dette stemte jeg også.. Det er jo JUL! Jippi!!

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

250 + porto til babyen stemte jeg.. [:)]

jeg og..[:D]

stemte 200 kr til mor og barn (dvs 400 kr tilsammen - hvis jeg har forstått riktig ) [;)]

ORIGINAL: mamsen til lillegutt

stemte 200 kr til mor og barn (dvs 400 kr tilsammen - hvis jeg har forstått riktig ) [;)]

d e 200 kr totalt e d ikkje d?

ORIGINAL: marianne1986

d e 200 kr totalt e d ikkje d?

200 totalt ja!!! [:D]

ORIGINAL: SkumGummi

FORSLAG: Når man melder seg på i påmeldingstråder kan man skrive hvor mye man synes man skal gi for samt hvem det skal være til? På den måten stemmer KUN de som er påmeldt??

Det var lurt!! Men da får man ikke vært så anonym. Kan jo hende noen ikke vil fortelle til alle og enhver,eks hvis man ikke har så god råd og av den grunn stemmer for et lite beløp? Eller?

Kan evt sende PM til meg med prisønske?

he he - [:D] - oppdatert prisønske i påmeldingstråden - det var en lur ide !

Man kunne jo evt ha delt oss i to ulike grupper ang hemmeligvenn gavene også da
vi er vel iallefall 50 påmeldte eller no...

Feks:
1 gruppe for di som ikke vil legge så mye penger i dette feks 150 kr og
1 gruppe som vil legge litt mer penger i det feks 300 kr...

( Og da tenker jeg ikke att man har en gruppe for di med dårlig økonomi og en gruppe for di med god økonomi nei.... [8D] da tenker jeg att man melder seg på den gruppa man har mest lyst til... )

Arti er det i allefall
og hvis man ser på di forige gangene hva folk har fått - er det fine gaver som florerer :)

Gleder meg på pakke allerede
og tror Oskar gleder seg på pakke også [;)]

he he - [:D] - oppdatert prisønske i påmeldingstråden - det var en lur ide !

Man kunne jo evt ha delt oss i to ulike grupper ang hemmeligvenn gavene også da
vi er vel iallefall 50 påmeldte eller no...

Feks:
1 gruppe for di som ikke vil legge så mye penger i dette feks 150 kr og
1 gruppe som vil legge litt mer penger i det feks 300 kr...

( Og da tenker jeg ikke att man har en gruppe for di med dårlig økonomi og en gruppe for di med god økonomi nei.... [8D] da tenker jeg att man melder seg på den gruppa man har mest lyst til... )

Arti er det i allefall
og hvis man ser på di forige gangene hva folk har fått - er det fine gaver som florerer :)

Gleder meg på pakke allerede
og tror Oskar gleder seg på pakke også [;)]

Det kan vi godt. Vi kan jo lufte stemninga når påmeldinga er ferdig kanskje?[:)]

Jeg trykket feil blæææ

Kan jeg bytte til 300+porto barn & mor [:D]

Trykka 200+porto[8D]

ORIGINAL: MayKr

ORIGINAL: frøkensnurp

mange flere stemmer avgitt her inne enn antall som er påmeldt [>:][8|] synes man kan la være å stemme om man ikke har meldt seg på...

Et stadig tilbakevendende problem her inn føler jeg.. var jo akkurat det samme ang landstreffet..
im sorry  var bare så nyskjerrig på hva det ble...skal ikke gjenta seg

ORIGINAL: Insania

250 til mor og barn!

Den er jeg enig i! [:D] Synes forøvrig det blir litt feil å ha to grupper, da er det bedre at vi som er påmeldte skriver en pm til vestfold 80 om hvor mye penger vi ønsker å kjøpe for (om vi ikke vil legge det ut her), så teller hun opp hvilken sum som får flest stemmer.

Back
Topp