Noelialita
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Marsmagi 2025
Kom gjerne med flere forslag om dere har noen dere liker bedre!
Kan også stemme på deres 2 favoritter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker kanskje det? Er jo ikke noe vi får gjort førHvor lenge skal vi ha avstemningen? Skla vi la den gå frem til vi har nådd kravet om skjult forum?

Morsomt innslagMelkeskvetten 2020
Ja, om du hjelper meg kan jeg godt være med på å være tgTenker kanskje det? Er jo ikke noe vi får gjort førHar du tenkt noe mer på å være TG? Om du stiller som en tg, kan jeg stille som tg2
![]()
veldig mye mer betryggende å ikke være aleneMen om noen andre melder seg og har lyst, skal jeg ikke stå i veien hellerJa, om du hjelper meg kan jeg godt være med på å være tgveldig mye mer betryggende å ikke være alene

Nei, nå må du bare stå i detMen om noen andre melder seg og har lyst, skal jeg ikke stå i veien heller![]()

Ja nå har jeg jo sagt det, så må jo bare stille oppNei, nå må du bare stå i det![]()
![]()

Sånn har jeg ikke tenkt på det før. Men det var en fin måte å begrunne det påJa nå har jeg jo sagt det, så må jo bare stille oppBor jo på forumet uansett, så like greit å ha en grunn til å være her hele tiden
![]()

Ja syns jeg ogsåSånn har jeg ikke tenkt på det før. Men det var en fin måte å begrunne det på![]()