Avstemming navn til skjult gruppe

Molly

Med lille spira i magen <3
Vi må komme med forslag til navn på skjult gruppe. :) Nå har det kommet opp ulike forslag, så stemmer alle på hver sitt? Kun et?

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 3000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i lag finne et navn, deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig.

I lag med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Januarspirer 2015

Januar 2015

Vinterspirer 2015

Vintermamma 2015

Vinterbarna 2015

Januarskatter 2015

Vinterskatter 2015

Januarmamma 2015

Januarønsket 2015

Rakkerungene

Gullungene

Snøenglene 2015

Startskuddene 2015

Jeg synes det var veldig mange fine :D
Så må vi ha en tilgangsansvarlig. Noen som vil :)?

Jeg er litt usikker. Står mellom startskuddene 2015 og januarskattene 2015. Hm. Jeg gir min stemme til januarskattene !

Last edited:
Vinterskatter 2015❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Vintermamma2015 siden det er vi og ikke babyene som er brukere her inne;)

Fra min kjære iPhone<3

Startskuddene ;)

9 DPO - negativ
10 DPO - negativ
11 DPO - svak positiv

Januarskatter 2015:)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi trenger ikke tilgangsansvarlig her. Nå sender vi bare pm til moderator Kristine, så er det hun som styrer med det.
Januarskattene 2015

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Vi trenger ikke tilgangsansvarlig her. Nå sender vi bare pm til moderator Kristine, så er det hun som styrer med det.
Januarskattene 2015

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Okei, da så :D

8 som vil ha januarskatter 2015 :) Flere som vil stemme?

Back
Topp