Håper også vi kan lande på noe annet enn «-lykke» og «-barna»
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mulig å korte ned hvor lenge denne skal ligge ute?Avstemmingen er åpen i 3 dager før den avsluttes.
Du kan stemme på inntil 3 favoritter
Er det mulig å korte ned hvor lenge denne skal ligge ute?
Ser det er 63 på terminlisten og 45 som har svart
Jeg stemmer for kun topp 3? Som ser ut til å være septemberbarna, septemberlykke og søvnløs i september.Nei, det går ikke. Men den går ut i kveld og det er mulig å lage en ny en før denne er offisielt utgått.
Ser ut som den nye avstemmingen blir mellom
Eventuelt septemberspirene med 8 stemmer?
- Septemberbarna (12 stemmer)
- Septemberlykke (13 stemmer)
- Septembersprell (9 stemmer)
- Søvnløs i september (10 stemmer)
Hva tenker andre?
Nei, det går ikke. Men den går ut i kveld og det er mulig å lage en ny en før denne er offisielt utgått.
Ser ut som den nye avstemmingen blir mellom
Eventuelt septemberspirene med 8 stemmer?
- Septemberbarna (12 stemmer)
- Septemberlykke (13 stemmer)
- Septembersprell (9 stemmer)
- Søvnløs i september (10 stemmer)
Hva tenker andre?
Alle over 20% kanskje?Syns de fire er bra! Ev. spirene også hvis de får en stemme til?
Alle over 20% kanskje?
SÅ enig!!! Den har flest stemmer so far da Håper det snur i den endelige avstemningen! Vil ha noe gøySer på bannerne bare her inne at månedsnavn +lykke er brukt syyykt mye, så håper vi lander på noe annet
Da burde vi la det stå mellom de 4 jeg lister opp over, både septembersprell og søvnløs i september er originale - kanskje en av de to kan stikke av med seierenSÅ enig!!! Den har flest stemmer so far da Håper det snur i den endelige avstemningen! Vil ha noe gøy
Vi får krysse fingrene for detDa burde vi la det stå mellom de 4 jeg lister opp over, både septembersprell og søvnløs i september er originale - kanskje en av de to kan stikke av med seieren