Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror fort søvnløsheten trekker ut og blir langvarig Gøy ordspill i alle fall.Det må jo bli «søvnløs september»! Gøy
Septembersprell er min favoritt, men ser søvnløs også er poppisSer at septemberlykke har vært brukt 3 ganger siden 2020, og septemberbarna og septemberglede også. Såå kanskje vi skal skille oss ut og velge noe som ikke har vært på noen år?
Veldig enig!Ser at septemberlykke har vært brukt 3 ganger siden 2020, og septemberbarna og septemberglede også. Såå kanskje vi skal skille oss ut og velge noe som ikke har vært på noen år?
Foreslår at resultatene over en viss prosent plukkes ut til en ny avstemning der vi bare kan velge ett alternativ. Det ble gjort for juni 2025 der jeg var TGA.
Tenkte på det samme!Ser at septemberlykke har vært brukt 3 ganger siden 2020, og septemberbarna og septemberglede også. Såå kanskje vi skal skille oss ut og velge noe som ikke har vært på noen år?
Lurt, det kan vi fikse. Men jeg tenker at den nye avstemningen bør være kortere, holder det med ett døgn?Foreslår at resultatene over en viss prosent plukkes ut til en ny avstemning der vi bare kan velge ett alternativ. Det ble gjort for juni 2025 der jeg var TGA.
JaLurt, det kan vi fikse. Men jeg tenker at den nye avstemningen bør være kortere, holder det med ett døgn?