Hva synes du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, gjorde det ikke? Vi kan sikkert endre navn hvis vi ikke er fornøyde og spør pent.![]()

Du kan mene du også, vi skal jo bo her sammen i noen år.Mulig det bare er hos meg? På avataren jeg ser hos andre så er navnet akkurat litt for langt til at alt kommer med på en linje, så det ene hjertet er helt alene på linje 2Men synes det var veldig fint med de røde hjertene!
Jeg er nyinnflytta hit, så skal ikke mene så mye![]()
Du kan mene du også, vi skal jo bo her sammen i noen år.På telefonen min ser det greit ut, er du på pc?

Hos meg er den også over to linjerMulig det bare er hos meg? På avataren jeg ser hos andre så er navnet akkurat litt for langt til at alt kommer med på en linje, så det ene hjertet er helt alene på linje 2Men synes det var veldig fint med de røde hjertene!
Mulig det bare er hos meg? På avataren jeg ser hos andre så er navnet akkurat litt for langt til at alt kommer med på en linje, så det ene hjertet er helt alene på linje 2Men synes det var veldig fint med de røde hjertene!
Er på PCen nå, og ser det veldig godt ja.Hos meg er den også over to linjerOg kun et hjerte i andre linjen
![]()
Hmm, what to do, what to do?