Avstemming: Hjerter i gruppenavnet?

Skal vi ha hjerter i navnet?

• Ingen hjerter

Votes: 11 22,0%
  • ♡ Navn År ♡

Votes: 23 46,0%
  • ♡ Navn ♡ År

Votes: 0 0,0%
  • Navn ♡ År

Votes: 8 16,0%
  • Navn År ♡

Votes: 6 12,0%
  • ♡ Navn ♡ År ♡

Votes: 2 4,0%

• Antall som har svart
    50
Opp til toppen slik at alle får stemt.

Opp til toppen slik at alle får stemt. Resultatet er litt mer spredd på denne.

Bare jeg som irriterer meg over at navnet ble så langt at det siste hjertet ikke kom på samme linje som resten av navnet? :hilarious::smiley-ashamed004

Å, gjorde det ikke? Vi kan sikkert endre navn hvis vi ikke er fornøyde og spør pent. :)

Å, gjorde det ikke? Vi kan sikkert endre navn hvis vi ikke er fornøyde og spør pent. :)

Mulig det bare er hos meg? På avataren jeg ser hos andre så er navnet akkurat litt for langt til at alt kommer med på en linje, så det ene hjertet er helt alene på linje 2 :rolleyes: Men synes det var veldig fint med de røde hjertene! :)

Jeg er nyinnflytta hit, så skal ikke mene så mye :hilarious:

Mulig det bare er hos meg? På avataren jeg ser hos andre så er navnet akkurat litt for langt til at alt kommer med på en linje, så det ene hjertet er helt alene på linje 2 :rolleyes: Men synes det var veldig fint med de røde hjertene! :)

Du kan mene du også, vi skal jo bo her sammen i noen år. :) På telefonen min ser det greit ut, er du på pc?

Du kan mene du også, vi skal jo bo her sammen i noen år. :) På telefonen min ser det greit ut, er du på pc?

Oi ja, nå er jeg på mobil og da er det ok! Så er nok bare på PC ja :) det skal jeg overleve :hilarious:

Hos meg er den også over to linjer :P Og kun et hjerte i andre linjen :)

Hos meg er den også over to linjer :p Og kun et hjerte i andre linjen :)
Er på PCen nå, og ser det veldig godt ja. :shifty: Hmm, what to do, what to do?

Back
Topp