AVSTEMMING Har du prøvd?

trykte på annet. for akupunktur setter ikke fødselen igang sånn som eg har hørt. men når riene starter, får man gode rier med korte mellomrom som er effektive.
eg fikk modningsakupunktur sist og var fornøyd og skal prøve det denne gangen og :)

trykte på annet. for akupunktur setter ikke fødselen igang sånn som eg har hørt. men når riene starter, får man gode rier med korte mellomrom som er effektive.
eg fikk modningsakupunktur sist og var fornøyd og skal prøve det denne gangen og :)

StudentMommy skrev:

Hva er modningsakupunktur? Jeg er jo så og si moden med et par cm åpning. Men livmor-ett-eller-annet var litt lang enda, hva nå enn det betyr :P

jeg fikk akupunktur under fødselen, men ikke før.

Brukte modningsakupunktur ! :) Fikk åpning og masse maserier, men enda med at jeg ble satt igang.. :) 

Nja...nei det hjalp vel ikke så mye.
Jeg fikk modningsakupunktur når jeg hadde 3 cm åpning og mye maserier, og når jeg ble satt igang noen dager etterpå hadde jeg 4 cm åpning, men det hadde jeg nok hatt uansett!
Jeg syns ikke akupunktur er noe ille, men disse akupunkturpunktene var vonde syns jeg!!!

Hat prøvd det ja, med Magnus startet fødselen dagen etter, kan ha vært tilfeldig for jeg var på overtid.

Med Tara prøvde jeg 3 ganger, masse vonde kynnere og drit men ikke fødsel!

Back
Topp