Avstemming gruppe navn.

Avstemming

• Snøfnuggene 2022

Votes: 13 20,0%
  • MistleToes 2022

Votes: 5 7,7%
  • Snowflakes 22

Votes: 1 1,5%
  • Snøkulene 2022

Votes: 6 9,2%
  • Julekulene

Votes: 0 0,0%
  • Desember 2022

Votes: 4 6,2%
  • Smånissene 2022

Votes: 21 32,3%
  • Snøkrystallene 2022

Votes: 11 16,9%
  • Julestjernene

Votes: 4 6,2%
  • JingleBells

Votes: 0 0,0%
  • Julekulene 2022

Votes: 21 32,3%
  • Juleønskene 2022

• Julemiraklene ❤️

• DesemberDreams ❤️

Votes: 1 1,5%
  • Nissebarna ❤️

• Desemberbarna 2022

• DecemBabies 22

Votes: 2 3,1%
  • DesemberLykkeb 2022

Votes: 3 4,6%

• Antall som har svart
    65
  • Avstemningen er avsluttet .

Unicorn momy

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Marshmallows2021
Smånissene 2022
Nå har vi fått inn mye fine forslag på gruppe navn så tenker vi tar en avstemning :)
Avstemmingen blir stengt innen 1 uke :)
Stem med og trykke på alternativene du liker :) det er låv og stemme på flere en 1 :)

Nå har vi fått inn mye fine forslag på gruppe navn så tenker vi tar en avstemning :)
Avstemmingen blir stengt innen 1 uke :)
Stem med og trykke på alternativene du liker :) det er låv og stemme på flere en 1 :)

Så flott! :rolleyes: Godt jobbet:smiley-angelic003

Oy ser nå at den nederste har fått en skrive feil... Det skal stå DesemberLykke så den b en som har komt på slutten skulle ikke være der :facepalm:

Mange gode forslag:happy: selv håper jeg det blir et av alternativene som har med desember eller jul å gjøre slik at det ikke er noe tvil om hvilken måned det gjelder. Snø kan liksom også være januar :confused005

Mange gode forslag:happy: selv håper jeg det blir et av alternativene som har med desember eller jul å gjøre slik at det ikke er noe tvil om hvilken måned det gjelder. Snø kan liksom også være januar :confused005

For de med termin helt i månedsskifte så kan det fort skje at man føder både i november eller januar:) sånn sett er det litt fint at de også kan relatere til navnet i etterkant.. men skjønner hva du mener:)

Ser at desember 2021 gruppa også har julekulene som gruppenavn, så kanskje vi skulle hatt noe annet for å ikke herme? Eller betyr ikke det noe?
Selv liker jeg det gruppenavnet best også.

Ser at desember 2021 gruppa også har julekulene som gruppenavn, så kanskje vi skulle hatt noe annet for å ikke herme? Eller betyr ikke det noe?
Selv liker jeg det gruppenavnet best også.

Smånissene 2022 har like mange stemmer som Julekuler akkurat nå, så kanskje det ikke blir det samme som desember 2021.

Back
Topp