AVSTEMMING: Farge på banner til skjult forum

Hvilken farge ønsker du på banneret?

• A: Rød

Votes: 0 0,0%
  • B: Oransje

Votes: 15 50,0%
  • C: Gul

Votes: 5 16,7%
  • D: Olivengrønn

Votes: 9 30,0%
  • E: Grønn

Votes: 6 20,0%
  • F: Lys grønn

Votes: 5 16,7%
  • G: Mørk blå

Votes: 2 6,7%
  • H: Mellomblå

Votes: 2 6,7%
  • I: Babyblå

Votes: 1 3,3%
  • J: Lys blå

• K: Grå

• Antall som har svart
    30
  • Denne avstemningen avsluttes: .

Ari ♡

09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 09.2025 ♡
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Først vil jeg si takk til Augustgruppa, dette innlegget er basert på innlegget til @Ranunkel og bilder fra @2njee for å illustrere fargevalg. Fant ikke originalkilden, så da henviser jeg til dere som kilde :happy:

Dere kan stemme på 2 favoritter.
Avstemmingen er åpen i 3 døgn.

bbv1.jpeg
bbv2.jpeg

Jeg er originalkilden dvs. fargevalgene fikk jeg tilsendt fra Forumansvarlig men satte det selv opp i excel (med mindre jeg misforstår helt) :wacky:

Jeg er originalkilden dvs. fargevalgene fikk jeg tilsendt fra Forumansvarlig men satte det selv opp i excel (med mindre jeg misforstår helt) :wacky:
For en jobb du har gjort ❤️ håper det er ok at jeg lånte, skulle kanskje spurt først, unnskyld :smiley-ashamed004 Trodde kanskje det lå rundt på forumet i en tråd jeg ikke fant.

For en jobb du har gjort ❤️ håper det er ok at jeg lånte, skulle kanskje spurt først, unnskyld :smiley-ashamed004 Trodde kanskje det lå rundt på forumet i en tråd jeg ikke fant.
Neida det går helt fint. Formålet med å lage oversikten var nettopp det at andre også kan dra nytte av den. Ble så lei av at så mye gjentok seg både i navne- og fargevalg. Jeg synes hvertfall det ble lettere å få til litt mer variasjoner når man fikk samlet alt på samme sted :joyful:

Neida det går helt fint. Formålet med å lage oversikten var nettopp det at andre også kan dra nytte av den. Ble så lei av at så mye gjentok seg både i navne- og fargevalg. Jeg synes hvertfall det ble lettere å få til litt mer variasjoner når man fikk samlet alt på samme sted :joyful:
Så bra! Synes oversikten var veldig nyttig, jeg visste heller ikke hvilke fargevalg som fantes. Husker ikke noe om at vi valgte i 2020, kanskje hun andre som var tga. Tusen takk ✨

Så bra! Synes oversikten var veldig nyttig, jeg visste heller ikke hvilke fargevalg som fantes. Husker ikke noe om at vi valgte i 2020, kanskje hun andre som var tga. Tusen takk ✨
Tror ikke vi hadde noen avstemning på det i februar 2023 heller, men vi valgte navn. :happy:

Back
Topp