Ari ♡
09.2018 ☆ 10.2020 ☆ 09.2025 ♡
Tilgangsansvarlig
Vi som prøver :)
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Augustmagi 2025
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en jobb du har gjort håper det er ok at jeg lånte, skulle kanskje spurt først, unnskyld Trodde kanskje det lå rundt på forumet i en tråd jeg ikke fant.Jeg er originalkilden dvs. fargevalgene fikk jeg tilsendt fra Forumansvarlig men satte det selv opp i excel (med mindre jeg misforstår helt)
Neida det går helt fint. Formålet med å lage oversikten var nettopp det at andre også kan dra nytte av den. Ble så lei av at så mye gjentok seg både i navne- og fargevalg. Jeg synes hvertfall det ble lettere å få til litt mer variasjoner når man fikk samlet alt på samme stedFor en jobb du har gjort håper det er ok at jeg lånte, skulle kanskje spurt først, unnskyld Trodde kanskje det lå rundt på forumet i en tråd jeg ikke fant.
Så bra! Synes oversikten var veldig nyttig, jeg visste heller ikke hvilke fargevalg som fantes. Husker ikke noe om at vi valgte i 2020, kanskje hun andre som var tga. Tusen takkNeida det går helt fint. Formålet med å lage oversikten var nettopp det at andre også kan dra nytte av den. Ble så lei av at så mye gjentok seg både i navne- og fargevalg. Jeg synes hvertfall det ble lettere å få til litt mer variasjoner når man fikk samlet alt på samme sted
Tror ikke vi hadde noen avstemning på det i februar 2023 heller, men vi valgte navn.Så bra! Synes oversikten var veldig nyttig, jeg visste heller ikke hvilke fargevalg som fantes. Husker ikke noe om at vi valgte i 2020, kanskje hun andre som var tga. Tusen takk