Avstand mellom nattmåltider

Selmaen

Glad i forumet
Hvor mange timer går det mellom måltidene nattestid hos dere? Min frøken har frem til nå ligget på ca hver 3. time. Men har nå to netter holdt 6 timer. Underverker for meg med så mange timer sammenhengende søvn :)

Her sover hun 6-9 timer sammenhengene :) fra ca 21:00 til en gang mellom 03 og 06 også ca 4 timer til neste måltid deretter.
Skal sies at hun spiser seg opp noe voldsomt på kveldstid!

Alt mellom 4-6 timer. Som oftest er første økta på fem timer og den neste på fire. Men hun spiser veldig mye på kvelden da. :p

Annenhver time... Kl 23, 01, 03, 05 og 07... Nesten på sekundet! Gleder meg til han sover lenger mellom måltidene!

Alt fra en til tre timer

3 timer mellom måltidene. Både på dag og natt. Kan variere litt i begge retninger, men gjennomsnittlig hver 3 time. Men kan være våken med luftsmerter mellom måltidene :-/

Litt varierende, men gjennomsnittet er kanskje 4-5 timer. Så går det kanskje 2-3 timer etter det, så da blir jo det måltidet på morgenkvisten rundt 6-7.

Vanligvis ett intervall på 6 timer, deretter hver 2.-3. Time. I natt har han sovet 8 timer i strekk! Og sovna igjen nå etter amming. Blir sliten av å reise tydeligvis ;)

Varierer. Lille er 4 uker og har ikke vært såå flink til å spise seg opp på kveldstid ennå. Sover ofte 3-4 timer fra vi legger oss, også varierer det etter det (1-3 timer). Når han våkner ofte er det fordi jeg mistenker at han spiser for lite fordi han sovner på puppen. Skal prøve å få "vekt" han hvis han sovner på puppen om natta, så han får spist mer fremover :p

Første strekk begynner endelig å komme seg opp på 4 timer. Deretter 1-2,5 timer mellom og holder seg stort sett på det gjennom resten av dagen. Hun er 7,5 uker.

Vi hadde en fin stim med 3-4 timer mellom måltidene, men så har han plutselig tullet veldig de to siste dagene. Imidlertid hadde han en økt etter han var lagt for natten i går der der gikk 5 timer, etterfulgt av 3 timer og nye 3 timer :-)

Vi hadde en fin stim med 3-4 timer mellom måltidene, men så har han plutselig tullet veldig de to siste dagene. Imidlertid hadde han en økt etter han var lagt for natten i går der der gikk 5 timer, etterfulgt av 3 timer og nye 3 timer :-)
Det er helt fantastisk når de sover lengre enn det man er vant til, eldstemann våknet hver 3. Time på natta helt til han var et halvt år.

Back
Topp