Avsmak??

Miraxine

Glad i forumet
Det er så ofte snakket om hva man får dilla på i svangeskapet...er det noe dere har fått skikkelig avsmak fra ??? Jeg har det litt sånn med for mye ost [:'(]...det er skikkelig dårlig...tidligere kunne jeg nesten ikke få nok, men nå... Jaja...hva sier dere? ...noe dere bare ikke klarer lenger?? [:)]..

Jeg klarer ikke lukten av kaffe. Kjenner at magen vrir seg bare ved tanken.
Drikker ikke kaffe til vanlig, men liker normalt lukten veldig godt.
Min bedre halvdel må drikke kaffe på jobb, ellers må han drikke kaffen i et annet rom enn jeg er i,
også må han pusse tennene etterpå.[:D]
Ellers har jeg hatt avsmak på cola som jeg ellers liker meget godt.

sist var kaffi helt utholdelig, spes kaffiposer som hadde ligget litt[:'(][:'(]
men nå er det bare enkelte ting eg vill ha og eg kan spise når eg er sulten.... sann fra dag til dag.....

Før jeg visste at jeg var gravid gikk jeg tilbake til butikken med gulost to ganger og byttet til meg en ny, for jeg syntes den smakte skikkelig muggent... Hihi.
PS Nå smaker alt som har vært i nærheten av gulost muggent, og det var ingenting galt med osten jeg leverte tilbake...

Jeg sluttet å drikke kaffe når jeg var ca 8 uker i svangerskapet, det smakte slett ikke godt lenger. En annen ting er appelsinjuice. Har alltid syntes det har vært godt å drikke, men nå syns jeg alle typer appelsinjuice smaker enten bittert eller gammelt.  Det går stort sett på vann for tia.

Back
Topp