Avsmak ...

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
K

Kath

Guest
Noen som har avsmak på noe? :-)

Brus og sjokolade her som jeg elsket før :p

Jeg kan ikke spise lakris, pannekaker eller hvete tortilla lomper. Da spyr jeg :-(

Og mat med masse lukt brekker jeg meg av :p

Jeg og vil gjerne ha avsmak på sjokolade og brus....sukk. Har ikke avsmak på noe tror jeg. Jo, kaffi.

Jeg klarer ikke tortillachips med chilli lengre. Heller ikke brent lukta fra steikovnen.

Har ikke fått avsmak men fått mersmak på lakris som jeg aldri har likt før :)

Kom på en ting til. Øl! Jeg holdtpå å kaste opp av at det luktet øl av sambo en lørdags kveld. Var like før han måtte sove på et annet rom.

ikke at jeg har elsket det tidligere, men det eneste jeg kom på er kjøleskapslukt :-p den lukta er til å dø av! horribelt:-p

Det meste! Klarer ikke gå m parfyme... Tok på meg d før jobb i dag å måtte hoppe i dusjen igjen. Sto bare p brakk meg!
Eller så klarer jeg ikke tanken på å spise kjøtt!!! Blæ.... Å ikke glad i noen form for drikke! Utenom nom nom(bubble thee) og vann Og de vitamin drikker på butikken! Hårvoksen t mannen kastet jeg her om dagen!den stinker!
Så ja... Avsmak på d meste!

Sjokolade :-o jeg som ELSKER sjokkis!!!
Men sånn "gele"-snop derimot! Give it to me!!

Alt med skalldyr.. og det gjør jo ikke akkurat noe..

Kaffe, lammekjøtt (merka det på påskeaften når lammelåret kom ut av ovnen :p), svinekjøtt, søtsaker.. Fysj! :P

Ingen ting så langt :-) Forrige svangerskap hadde jeg kun litt vegring mot retter med kokkosmelk.

Jeg er ikke glad i kaffe lenger. Og jeg drakk MYE! Så på jobb tar jeg en kopp til frokosten for å ikke bli busta, er ikke klar for det enda :)
Sliter med bæsjebleier, og det er jo flott med en 2 åring i hus ;)

Jeg blir skrekkelig kvalm av røyklukt, og blåbær biola!

Der har jeg en morsom historie :p skulle lage middag til ett vennepar og oss og jeg sto å ni brakk meg og spydde nesten :p så ikke noe carbonara eller matlaging på meg :)
Haha!! Den følelsen da! :laughing002 Huff, skal ikke være lett! Jeg ble lite sur i går når middagen, altså carbonara, smakte pjuuuk!! Grrr.. Jeg som var sååå sulten :P

Haha!! Den følelsen da! :laughing002 Huff, skal ikke være lett! Jeg ble lite sur i går når middagen, altså carbonara, smakte pjuuuk!! Grrr.. Jeg som var sååå sulten :P
Ja haha :p nei, ting forandrer seg :p jeg ble sur når jeg spydde pga lakris godteri igår og drops idag :p kjenner til at man blir skuffet av mat når man er så sulten :p

Back
Topp