Avsmak

tinejento

Elsker forumet
Noen av dere som har opplevd å få avsmak av enkelte matvarer etter at dere ble gravid?[8D]

Selv har jeg fått helt avsmak av vanlig kjøttdeig!!??!!
Det hadde jeg aldri trodd var mulig, for det var yndlingsmaten min før jeg ble gravid..[8|]
Nå takler jeg ikke tanken engang..

Tror det har litt med at jeg fant en bruskbit i kjøttdeigen når jeg var ti uker på vei, og veeldig kvalm..[&o]

Kyllingkjøttdeig her i gården nå ja!![:D][:D]

Det skal jo være sunnere med kyllingkjøttdeig da!![8D][:)] hihi, men, rart at noe plutselig ikke smaker som det pleier liksom.. lurer på om det går tilbake til det normale etter svangerskapet igjen.. [:)]

ORIGINAL: Bennie

Det skal jo være sunnere med kyllingkjøttdeig da!![8D][:)] hihi, men, rart at noe plutselig ikke smaker som det pleier liksom.. lurer på om det går tilbake til det normale etter svangerskapet igjen.. [:)]

Håper virkelig det!!
Er bare såå flaut å dra på middagsbesøk om dagen..[8|]
Dersom vi har glemt å informere om det, blir det skikkelig pinlig hvertfall..
Har prøvd flere ganger å presse det i meg på besøk, men resulterer bare i en svært pinlig brekningsrefleks[X(][:@]

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Bennie

Håper virkelig det!!
Er bare såå flaut å dra på middagsbesøk om dagen..[8|]
Dersom vi har glemt å informere om det, blir det skikkelig pinlig hvertfall..
Har prøvd flere ganger å presse det i meg på besøk, men resulterer bare i en svært pinlig brekningsrefleks[X(][:@]

Huff så fæælt!![&:][&:]
Satser på at d kommer seg etter at bebisen er ute da!![8D][:)] 

Kaffi..

Klarte det ikke i det heletatt i forrige svangerskap, og har vert YDTERST lite jeg har klart denne gangen heller[8D]

Lukten av pils.. [:'(] før off hadde måtte nesten tatt meg en pils om jeg hadde kjent duften av en.. Men nå... ÆSJ...sambo må sove på sofaen om han har drokket..

Klarer ikke pepsi max lenger jeg, blæææææhhhh.....[8D] Var skikkelig pepsimaxoman før jeg ble gravid!

JA!! Kyllig i karri... Egentlig karri generelt...  Men det er gått over nå da[:D]

Kaffe! Blir kvalm av å kjenne lukta, og t.o.m av å se mannen min drikke det![:'(] Jeg drakk kaffe før..

Har absolutt ikke lyst på pizza.. og i allefall ikke Dolly/peppes pizza... ser reklamene og tenker- why?! ikke ser det godt ut, ikke lukter det godt og så smaker det heller ikke noe spes.... Mannen min er litt fortvilt... han elsker pizza.. har vært litt snill et par ganger da- har laga hjemmelaget pizza.. det var i det minste litt godt.

Hvitløk lukter ikke godt lenger - men smaker fortsatt godt...

Ja,kaffe og sjokolade har jeg fått avsmak på ...Samt at jeg brekker meg av lukten på enkelte rengjøringsmidler samt av lukten av vaffler ...

Ja, men det er egentlig ikke noe i veien med det, bare sunnere-blir kvalm av for mye ost... og jeg ELSKET ekstra ost på ALT som heter junkfood osv... Og middag generelt er mindre fristende enn før, og jeg er egentlig ikke middagsmenneske.

Back
Topp