Avsmak på mat?

Inkamor

Betatt av forumet
Har dere fått avsmak på mat dere likte før dere ble gravide?

Har bestandig vært kjempeglad i kokos, men når jeg spiste det i frokostblandingen tidligere idag, så måtte jeg bare kaste hele greia å lage meg ny uten kokos...
Den bare vokste i munnen min....æsj!!!

Eller er det andre ting dere bare ikke klarer?

Jeg klarer ikke tanken på fårikål, kjøtt supper og sånn type mat. Pg det er noe jeg elsker til vanlig...
Var også noen uker jeg ikke klarte yoghurt, men det har gått over:)

Jeg klarer ikke sjokolade, kaffe og generelt alt som er søtt, inkl frukt! Aner ikke hvorfor, klarer bare ikke putte sjokolade i munnen. Tror jeg ubevisst tenker at det er for tørt... Med unntak av Smash, det er jo litt salt også. Men holder med noen biter før søtsaker tar overhånd.

Jeg har ikke merket noe til det, før jeg tok okserull på knekkebrødet i går.. Plutselig kan jeg relatere meg til de følelsene dere får, og det var ikke kult. Akkurat som om nesen fortalte meg at det luktet surt, enda samboeren min ikke merka noe til det. Æsj :p

Fått helt avsmak av knekkebrød med leverpostei, og vanlig brød. Jeg spiser bare ferske baguetter, og knekkebrød med leverpostei må nok vente :(

Fikk hamburgeren totalt i vrangen i går, ikke så lenge siden sist vi hadde hjemmelaget burger så ble overrasket over at jeg ikke klarte det i går, men siste dagene har jeg egentlig fått avsmak på alt, går stort sett i knekkebrød med hvitost, gulerot, eplejuice og salte kjeks.

Back
Topp