Avsmak/mersmak?

jeg vil helst ikke ha mat med fett :s og jeg prøver å drikke sunnere drikker, for jeg var blodavhengig av pepsi max. men nå drikker jeg nesten ingenting av det :)
 
Blir kjempekvalm om jeg spiser kyllingfilet, prøvd flere ganger nå da jeg syns det er så godt! Men klarer bare en halv og så er jeg dårlig resten av dagen.....
 
Takler ikke veldig søte ting som sjokolade :eek: kaffe har jeg også mistet matlysten på...

Nystekte rundstykker med ost, grønne sure epler og nudler derimot er nam!:D

Ellers TROR jeg stadig vekk st jeg har lyst på noe, helt til jeg putter det i munnen:rolleyes:
 
Klarer fortsatt ikke kylling. Ellers går det MYE cherrytomater som snacks, samt diverse meloner. Mmm, endelig vil kroppen ha noe annet en wienerbrød og iskrem.
Jeg er forøvrig helt forelsket i eplene som heter Fuji, de har sesong fra januar til mars, så nå gleder jeg meg som bare det til de kommer i butikkene!!!
 
Jeg klarer ikke cola, sjokolade og andre søte ting lenger.. Men vann og frukt går det MYE av:happy: Herlig at kroppen ønsker de sunne tingene.
 
Har fått helt stygga på brus, å fått helt dilla på frukt :D klager ikke på det!
 
Klarer ikke sterkt krydret mat og hvitløk er det verste. Vanligvis liker jeg det veldig godt, men nå er både lukten og smaken grusom. Hvis mannen har spist pizza kjenner jeg det på lang avstand og klarer ikke at han ligger med ansiktet mot meg i sengen og puster hvitløksånde på meg, haha. Vanligvis er jeg veldig glad i sjokolade og søtt snop, men klarer ikke mye av det nå. Lakrisk og tyrkisk pepper er nesten det eneste jeg spiser av snop. Iskald cola helst med litt lite kullsyre er godt og går allermest i vann, mye vann.
 
Frossne bær ❤
 
Jeg synes frokostblanding- Cherios lukter syykt vondt nå.. å det er skikkelig kjipt siden minsten er så glad i det! Kan ikke komme på noe jeg har fått dilla på enda, men jeg spiser absolutt i mye mindre porsjoner nå. Får ikke i meg så mye.. og fet mat får jeg ikke i meg en gang. Med de to andre hadde jeg skikkelig dilla på lakris, men har nå nylig hørt at det ikke er bra å spise når man er gravid? Noen som har hørt det?
 
Back
Topp