Avsmak/mersmak?

Atchibah

Forelsket i forumet
Julimammaer 2016
Siden noen nå er over 12 og andre er bare rett bak. Lurer jeg på om noen har fått lyst på noe? Eller avsmak på noe?

Selv er jeg utrolig glad i vann, drikker masse! Og fått avsmak på cola, noe jeg elsket før. La det lenge vare! ;)
 
Siden noen nå er over 12 og andre er bare rett bak. Lurer jeg på om noen har fått lyst på noe? Eller avsmak på noe?

Selv er jeg utrolig glad i vann, drikker masse! Og fått avsmak på cola, noe jeg elsket før. La det lenge vare! ;)


Haaaater kjøtt!
Mannen disket opp med indrefilet med fantastisk tilbehør i går.
Endte opp med saus og poteter! Hihihi, er som en 3 åring igjen:)
 
Jeg er omvendt! Elsker kjøtt! (Eller er det proteinene kanskje).
Spiser egg, kjøttpålegg og hadde svinefilet til middag i dag :p Skulle dypt ønske jeg ikke var blitt så jævlig glad i sjokolade og lakris, spiser 200% mer av det nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid! Jobber med å finne søte erstatninger nå ;)

Ingenting jeg har fått avsmak på egentlig :)
 
Jeg er omvendt! Elsker kjøtt! (Eller er det proteinene kanskje).
Spiser egg, kjøttpålegg og hadde svinefilet til middag i dag :p Skulle dypt ønske jeg ikke var blitt så jævlig glad i sjokolade og lakris, spiser 200% mer av det nå enn jeg gjorde før jeg ble gravid! Jobber med å finne søte erstatninger nå ;)

Ingenting jeg har fått avsmak på egentlig :)

Skulle gjerne byttet! Her er proteiner byttet i karbohydrater and lots of it!

Spiser egg da:)

Sjokolade har jeg ikke behov for(what!!!), men digger surt godteri og lakris:)
 
Fått avsmak på cola og elsker pepsimax.. Alltid hvert omvendt.. :p og syns plutselig skive med smør og nugatti e himmelsk :p bruker vanligvis ikkje smør i det hele tatt :p
 
Har ikke spist sjokolade på flere uker :-/ frister ikke lengre (hadde jeg aldri trudd). Ellers ikke noe spesielt :)
 
Haaaater kjøtt!
Mannen disket opp med indrefilet med fantastisk tilbehør i går.
Endte opp med saus og poteter! Hihihi, er som en 3 åring igjen:)
Jaja, hvorfor ikke? Samboeren min blir sur hvis han lager noe og jeg ikke føler for å spise det. :wtf:
 
Fått avsmak på cola og elsker pepsimax.. Alltid hvert omvendt.. :p og syns plutselig skive med smør og nugatti e himmelsk :p bruker vanligvis ikkje smør i det hele tatt :p
Syns jeg er deilig også, hadde ikke spist det på lenge, men så fikk jeg sjokolademelkdilla en periode. Så brødskiven med nugatti er etterdønninger av det. ;)
 
Vet ikke om flere har gjort det, men jeg har "meldt" meg på 100 dager uten unødig sukker. Starter fra 1.januar. Tenkte det kunne være utrolig artig å prøve, samtidig som det er bra for knøttet at jeg er sunnere. :happy:
 
Alt jeg likte før som indisk, taco, hvitløk, generelt krydder- kan absolutt ikke spise det nå. Blir helt dårlig bare av tanken. Klarer kun å drikke vann og saft. Drakk en del julebrus i starten men nå klarer jeg ikke å drikke brus. Har fått hekta på fiskepinner. Kan spise det hver dag!:D
 
Har variert litt, men fremdeles lysten på iskaldt vann. Ingenting som egentlig frister nå for tiden fordi jeg er forkjølet og hoster til jeg spyr.
 
Fått veldig avsmak på kaffe og Pepsi max.. :) Det går ikke ned lenger. Vann og lakris er favoritter!
 
Avsmak på sjokolade?! Whaaat. Jepp, men lakris og surt godis derimot. Nam! Avsmak på kjøtt også, laga ribbe idag, spiste to biter .. Mye carbs det går i her desverre. Må ha iisksldt vann tilgjengelig
 
Klarer ikke å drikke noe rød saft eller julebrus for den saks skyld. Ris blir jeg kvalm av bare tanken på. Drikker jeg noe annet enn vann blir jeg skikkelig sur i halsen med en gang, men har fortsatt lyst på gul saft og noe brus innimellom:p hadde virkelig sansen for smågodt i starten og særlig lakris og surt, det klarer jeg ikke lenger.
 
Hadde ikke lyst på kaffe frem til nå. Etter at jeg rundet tolv uker har det kommet seg. Ellers har jeg fått helt avsmak på kyllingpålegg, som jeg vanligvis er veldig glad i :)
 
Fikser ikke kaffe, og klarer ikke å ta bæsjebleiene til storebror... Før plaga det meg ingenting... Har en ekstrem luktesans og avsmak / mersmak varierer på dagsformen. Plutselig fikser jeg ikke det jeg elsket i går.. Hehe.. Det enste som er trygt er hatting sine grove rundstykker. Har drukket så mye appelsinjuice at jeg har fått after i munnen ;)
 
ja elsker kjøtt! må ha hehe
sikkert proteiner.
ingenting annet metter skikkelig.
godterier av alle ting.

hater cola og fett.
 
Back
Topp