Avslutte permisjonen

mammas gullgutt

Forelsket i forumet
lurer på om ejg kan avslutet permisjonen og gå sykemelt siden ejg ikek får sykepenger når gikk over i perm noe alle syns er rart. klarer ikke å ta vare på thomas alene sånn som jeg skal. går jo men får ikke lekt elelr gått tur sånn som vi skal. så da er vitsen emd permisjonen vekk. jeg må ha penger siden gubben risikere å miste jobben pga nedskjøringer.
det koster jo ingenting for jobben min om jeg ahr perm elelr sykemeldt så må jo være ett fett. komme rikek tilbake til jobben for det e rsnakk om omskolering/attføring.
hva vild ere gjort? er vanskelig
 
Oi jeg vett egentlig ikke hva jeg skal si men kan du ikke høre med legen din om han vil sykemelde deg?

Håper det ordner seg å du må ha god bedring[;)][;)]
 
Back
Topp