avslutte blomsterinnsasmlingen!!

syns vi er flinke alle sammen som støtter hverandre og viser vår omsorg selv om vi krangler så busta fyker innimellom

Veldig bra sagt[:)] Jeg har sparebanken, men jeg satte inn penger til deg igår før jeg la meg.. Burde hvertfall være kommet til i morgen!

Har akkurat satt inn pengene på kontoen, har sparebanken men håper det går fort. Syns du er kjempeflink [:D]

Har også satt inn, og dette var veldig fint gjort av deg, louis2[:)]

har satt inn 30kr via nettbank. skrev på betalingsinfo.blomsterhilsen fra lillemolla.håper de kommer fram i tide.

jeg velger og stole på at de som har meldt seg på betaler si ifra hvis du ikke har mulighet til meg på pm eller så legger jeg ut for det som ikke har kommet inn når jeg handler morgen... alle som står på listen vil bli medregnet de som ikke kan bet fjerner jeg bare ...

jeg overførte penger igår kveld, så de kommer nok..er trekt fra min konto ivertfall[:D]

Sendte penger i går ettermiddagstid, så de må vell komme snart, er iallefall trekt fra min konto[:)]

Jeg har betalt for lisa79 og meg, pengene har gått fra min konto så du har dem nok snart.

alle som har bet vil sikkert være inne innen imorgen på dagen jeg stoler på dere[:D] blir en fin gave

overførte via nettbank i går ettermiddag jeg. burde være kommet til i morgen. husker ikke helt hva jeg skrev som notat.. men jeg heter Maria Storm da.. milig det kommer opp det navnet.

Ble trekt fra min konto idag - står " fra Molsy" på notat.

Jeg satte inn på nettbank i sta, har dnb nor så da går det vel med en gang..
Skrev melding ved siden av at det er fra nettemor..

Jeg skrev ikke hvem det var fra, men jeg overførte via nettbank i går ettermiddag, så jeg har betalt. Vil bare bruke nick.

Jeg overførte til deg i formiddag, har sparebanken, vet ikke hvor lang tid det vil bruke da, men det er sendt.. Overførte foressten via telefonbank. Så det kan hende at du ikke får beskjed at de er fra meg før det dukker opp en kvittering i posten. Heter Beate Henriksen om det skulle komme en å du ikke vet hvem det er fra..

Jeg betalte i formiddag og det er registrert i nettbanken min...står som Jannicke(nallepu). Gi meg beskjed på PM om du ikke har mottat pengene, men i følge kvitteringen er det overført til kontoen din[;)]

Håper du har fått penger fra meg.. satte dei inn i går med eingang eg fekk kontonr fra deg..
står vel fra annette helland!!!

skulle sende deg en pm men det er fult louise2...
det gjelder betalingen.

klem

Back
Topp