avslutning i barnehagen??

Lisemor_

Forumet er livet
fikk månedsplanen og avslutningsbrev fra barnehagen idag. og da sto det ingenting om noen felles avslutning... [8|] trodde det var vanlig hos alle barnehager, jeg?? skal dere ha det?

vi skal ikke ha noen avslutning, men så er det ikke sommerstengt heller da... vi skal ha en sommerfest i stedet vi, med grilling og sånt.

ORIGINAL: lenemor

vi skal ikke ha noen avslutning, men så er det ikke sommerstengt heller da... vi skal ha en sommerfest i stedet vi, med grilling og sånt.

vi skal ikke ha NOE!  syns det er litt rart, jeg.. (de har stengt hele juli)

sommerfest her også, i regi av en gruppe foreldre!

I barnehagen til Mathias blir det sommerfes med grilling 13 juni

vi å[:)]

ORIGINAL: mortiljenter

Vi skal ha sommerfest i barnehagen med grilling og sånn, det er foreldregruppa i barnehagen som står for planleggingen [:)]

Det skal vi også ha! Gleder meg [:D]
Også er det tradisjon i barnehagen at de får besøk av et aldershjem i nærheten her før sommeren. Da kommer de eldre på besøk til barnehagen.
Til jul drar barnehagen til aldershjemmet på juletrefest. I år kom nissen på rullator [:D] Hehe.... Syns det er et kjempefint opplegg både for barna og de eldre... [:)]

Ja, bare at vi kaller det sommerfest. Skal ha det nå på onsdagen. Er privat barnehage.

Sommerfest ja, den 16 juni  tror jeg.  Har ikke engasjert meg så mye i den da vi er i hellas da.

Back
Topp