Avslutning av krigen. Avstemning

Høres greit ut. Jeg er borte en uke i syden i slutten av juni. Tror ikke jeg får veid meg da altså. Drar onsdag og tilbake torsdag uka etter så håper jeg kan levere vekt onsdag den uka hvis jeg er med fortsatt.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Det skal nok ordne seg:)

Foreslår at vi slår sammen med en gang jeg da, så det blir de to dårligste nedgangene uavhengig av hvilket lag man er på...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Enig! Synest det blir mest rettferdig at de to dårligste uavhengig av lag går ut (og at de går ut uavhengig av om noen trekker seg). Kjemper jo også individuelt på utfordringen slik det er nå...
 
Det skal nok ordne seg:)

Foreslår at vi slår sammen med en gang jeg da, så det blir de to dårligste nedgangene uavhengig av hvilket lag man er på...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Altså at vi skal ta det helt individuelt med en gang? :)
 
Japp

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Naaaj.. Jeg blir så motivert av å være på lag jeg. Har ønske om å slå sammen til to lag hvertfall en liten stund før vi går over til individuell krig..
 
Naaaj.. Jeg blir så motivert av å være på lag jeg. Har ønske om å slå sammen til to lag hvertfall en liten stund før vi går over til individuell krig..
Veldig enig. Slå sammen til to lag nå. Så kan vi ta individuelt når det er færre enn fire-fem stk. På ett lag?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Kunne gitt ekstra motivasjon hvis det blir delt inn i 2 lag fra nå(neste uke). Der 2 fra det tapende laget går ut hver uke.
Da slipper vi at krigen drøyer for lenge og at det blir problemer med at mange trekker seg/ikke oppdaterer pga at de reiser på ferie ol.
 
Back
Topp