Avslutning av krigen. Avstemning

Mammahjertet

Elsker forumet
Er litt usikker på hvor lenge dere vil holde denne slankekrigen gående. Så lenge folk er motiverte og og ønsker det er det mulighet for å holde det gående en god stund til.

Ønsker derfor at dere skriver her i tråden hvilket av alternativene nedenfor dere synes det er passende å avslutte krigen.

Alt 1: 23. juni
Alt 2: siste uka i juli
Alt 3: blir med så lenge det varer(til det er 3stk igjen)
 
Alt 3

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
3 :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
3

* æpp'n *
 
Tror vi er 18 totalt så ca inntil 15 uker igjen om ingen flere trekker seg...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hadde jeg ikke vært uheldig å falt ut av slankekrigen , hadde jeg stemt på alternativ 3 og 15 uker !

kjempe moro med en lang krig , men ensomt når en er alene :sad010
 
Alternativ 2.

Syns det hadde vært greit med et lite opphold før vi kanskje kjører i gang med ny krig i midten av august/starten av september:)

Jeg vet også med meg selv at det blir litt kjedelig å drasse med seg badevekten når jeg skal på ferie..haha

Et alternativ kan jo også være at 2 stk går ut hver uke etter at vi et slått sammen.....

Mange valg..hehe, men er med på det som blir bestemt.
 
Alternativ 2.

Syns det hadde vært greit med et lite opphold før vi kanskje kjører i gang med ny krig i midten av august/starten av september:)

Jeg vet også med meg selv at det blir litt kjedelig å drasse med seg badevekten når jeg skal på ferie..haha

Et alternativ kan jo også være at 2 stk går ut hver uke etter at vi et slått sammen.....

Mange valg..hehe, men er med på det som blir bestemt.
Det går jo an:) Hadde jeg ikke tenkt på engang. Da blir vi jo ferdig innen 7-8 uker:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Alternativ 2.

Syns det hadde vært greit med et lite opphold før vi kanskje kjører i gang med ny krig i midten av august/starten av september:)

Jeg vet også med meg selv at det blir litt kjedelig å drasse med seg badevekten når jeg skal på ferie..haha

Et alternativ kan jo også være at 2 stk går ut hver uke etter at vi et slått sammen.....

Mange valg..hehe, men er med på det som blir bestemt.
Ja, to stk om gangen kan godt gå ut. Og at det går to ut selv om noen trekker seg.
 
Alternativ 2.

Syns det hadde vært greit med et lite opphold før vi kanskje kjører i gang med ny krig i midten av august/starten av september:)

Jeg vet også med meg selv at det blir litt kjedelig å drasse med seg badevekten når jeg skal på ferie..haha

Et alternativ kan jo også være at 2 stk går ut hver uke etter at vi et slått sammen.....

Mange valg..hehe, men er med på det som blir bestemt.

Jeg stemmer for denne =)
 
Alternativ 2.

Syns det hadde vært greit med et lite opphold før vi kanskje kjører i gang med ny krig i midten av august/starten av september:)

Jeg vet også med meg selv at det blir litt kjedelig å drasse med seg badevekten når jeg skal på ferie..haha

Et alternativ kan jo også være at 2 stk går ut hver uke etter at vi et slått sammen.....

Mange valg..hehe, men er med på det som blir bestemt.
Stemmer også for dette!
Ikke søren om vekta blir med på ferie.:p

* æpp'n *
 
Hva om vi starter denne uka med at det går ut to stk hver uke, den med minst nedgang på de to tape de lagene feks? Etterhvert blir lagene enten slått sammen til 2 lag, eller vi kutter ut lagene slik at det blir individuelt, fremdeles to som gpr ut hver uke.

Da blir vi ferdige i månedsskifte juli/august hvis vi er 18 stk igjen nå tror jeg.

Hva tror dere?
 
Hva om vi starter denne uka med at det går ut to stk hver uke, den med minst nedgang på de to tape de lagene feks? Etterhvert blir lagene enten slått sammen til 2 lag, eller vi kutter ut lagene slik at det blir individuelt, fremdeles to som gpr ut hver uke.

Da blir vi ferdige i månedsskifte juli/august hvis vi er 18 stk igjen nå tror jeg.

Hva tror dere?

Høres greit ut. Jeg er borte en uke i syden i slutten av juni. Tror ikke jeg får veid meg da altså. Drar onsdag og tilbake torsdag uka etter så håper jeg kan levere vekt onsdag den uka hvis jeg er med fortsatt.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp