Avslappa unge?

flower23

Betatt av forumet
Er det flere her som har bedagelige unger?
Snuppa her viser ingen interesse for å rulle, åle eller snu.
Deilig det men begynner jo å lure, de to andre var ikke så trege :)

Men alt annet er som det skal så det er jo ikke noe galt jeg bare lurer liksom. :)

Jepp ;) Gjør ikke så mye ut av seg. Har begynt å sitte litt da. Kan rulle om han vil, men Skjeldent det skjer.

Kjenner jeg nesten er litt misunnelig, vi har aktive dager!! Puh!

Mini ruller og snur seg, men vi spøker med at han trolig aldri kommer til å lære seg å krype. Han blir fryktelig sint når han ligger på magen og ikke kommer seg av flekken, men overhodet null tegn til at han gidder å prøve på noe som helst heller ;)

Ååå endelig noen fler har virkelig vært bekymra! Er eneste i barselgruppa! Der går noen snart! Mi lille suppe vil ingenting! Hater å ligge på magen, vil ikke krype/åle og ihvertfall ikke rulle!

Ååå endelig noen fler har virkelig vært bekymra! Er eneste i barselgruppa! Der går noen snart! Mi lille suppe vil ingenting! Hater å ligge på magen, vil ikke krype/åle og ihvertfall ikke rulle!

Hahaha så godt det er flere! :)
Når jeg leser her inne hjelper det jo ikke akkurat heller liksom...

Jeg vet jo at unger er forskjellige men Snuppa er også veldig liten i forhold til resten.
Men ho er veldig blid og prater masse så er ikke bekymret, bare litt betenkt :)
Skal til fysio i morgen for å kanskje få noen tips. :)

De utvikler seg så forskjellig så jeg ville ikke stresset:) Kommer fort nok den dagen de er høyt og lavt dagen lang. Her har frøkna stått med hjelp siden hun var 2 måneder, og er turbo fra morgen til kveld. Det er slitsomt det også altså, så noen ganger skulle jeg ønske hun kunne slappe litt av;)

Fordelen er jo at ho liker å kose, masse! <3 :)
Legger seg ned på meg og prater mens vi koser, ingenting er bedre enn det faktisk :)

Fordelen er jo at ho liker å kose, masse! <3 :)
Legger seg ned på meg og prater mens vi koser, ingenting er bedre enn det faktisk :)
Min er overalt, men han vil nesten ikke kose / prate, er mer opptatt av å sprelle overalt. Så jeg tror bare de er litt forskjellige Og tror kanskje at flere har latente skills, dvs de kan hvis de vil. Prøv å legge telefonen eller fjernkontrollen innen rekkevidde og se hva som skjer. :-P

Hahaha så godt det er flere! :)
Når jeg leser her inne hjelper det jo ikke akkurat heller liksom...

Jeg vet jo at unger er forskjellige men Snuppa er også veldig liten i forhold til resten.
Men ho er veldig blid og prater masse så er ikke bekymret, bare litt betenkt :)
Skal til fysio i morgen for å kanskje få noen tips. :)
Ja, jeg vet! Vanskelig å si til meg selv at alle er forskjellig. Jeg sammenligner alt for mye! Hun er kjempeglad og pludrer så er sikker greit. Har vært hos fysio 2 ganger, og foreløpig mener hun at alt er som det skal, hun bare er litt seinere og ikke liker å ligge på magen. Så vi over mye på det!

Mi å ha sluttet å rulle, men begynt å åle seg bakover eller snurre seg rundt... veldig nysgjerrig på alt rundt seg, og har til tider makk i rompa.

Min på snart 7 mnd ruller rett over på magen ! Det gjorde han fra 3 mnd. Men greier ikke helt å snu over fra mage til rygg. Mer ukontrollert!
Sitter ikke selv heller enna.
Men alle babyer er så forskjellige . Noen er sene med en ting og kjapp med noe annet! Plutselig springer de avgårde før vi vet ordet av det! :-)

Mi ruller rundt, fram og tilbake. Åler og drar seg her å der. Så ligger sjeldent samme plass lenge :p

Back
Topp