Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå endelig noen fler har virkelig vært bekymra! Er eneste i barselgruppa! Der går noen snart! Mi lille suppe vil ingenting! Hater å ligge på magen, vil ikke krype/åle og ihvertfall ikke rulle!
Min er overalt, men han vil nesten ikke kose / prate, er mer opptatt av å sprelle overalt. Så jeg tror bare de er litt forskjellige Og tror kanskje at flere har latente skills, dvs de kan hvis de vil. Prøv å legge telefonen eller fjernkontrollen innen rekkevidde og se hva som skjer.Fordelen er jo at ho liker å kose, masse! <3
Legger seg ned på meg og prater mens vi koser, ingenting er bedre enn det faktisk
Ja, jeg vet! Vanskelig å si til meg selv at alle er forskjellig. Jeg sammenligner alt for mye! Hun er kjempeglad og pludrer så er sikker greit. Har vært hos fysio 2 ganger, og foreløpig mener hun at alt er som det skal, hun bare er litt seinere og ikke liker å ligge på magen. Så vi over mye på det!Hahaha så godt det er flere!
Når jeg leser her inne hjelper det jo ikke akkurat heller liksom...
Jeg vet jo at unger er forskjellige men Snuppa er også veldig liten i forhold til resten.
Men ho er veldig blid og prater masse så er ikke bekymret, bare litt betenkt
Skal til fysio i morgen for å kanskje få noen tips.