Avslørt..?

Sommarfugl

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Kor mange av dykk har blitt "avslørt" - at nokon har merka/sett du er gravid før du hadde tenkt å fortelje det?

Me har ikkje fortalt nyheiten til nokon enda, ynskjer å vente litt. (6+6 i dag) Men ei venninne spurte meg rett ut i forrige veke - då kunne eg ikkje nekte på det heller... :oops:

Ikke som jeg vet. :p

Ei god venninne spurte samme dag som jeg fikk en svak svak strek på test, men jeg testa ikke før etter jeg hadde vært hos henne. Tror hun lukta det på meg. :hilarious::hilarious:

Ja jeg hadde første jobb helg etter permisjon og kastet mye opp. Da ble det veldig tydelig for hun jeg var på jobb med når jeg prøvde å overbevise henne om at det ikke var smittsomt. Men heldigvis har kollegaen min taushetsplikt så forhåpentligvis overholder hun den :)

Ble spurt på babyshower i helgen, er 9+0 i dag. Jeg er ganske tynn og magen er nå heeelt synlig.. Umulig å skjule siden de som kjenner meg vet at jeg ellers har helt flat mage.

Moren min spurte meg rett ut en uke etter at jeg testet positivt.
Tror jeg må si d til hun ene på jobben. Hun spurte i dag om jeg var dødssyk eller noe siden jeg ila 3 uker hadde vært 5-6 ganger hos legen. Har jo vært UL og legetime og jordmor. Er 7+5 i dag.

Skal snart treffe bestevenninna mi, tipper det ikke holder lenge da :rolleyes:
I begge mine tidligere svangerskap har kulen vært synlig før 12 uker, så har måttet si det før, og allerede var det folk som hadde gjettet det.

Vennina mi såg det på trening tiltross for stor tskjorte.

Mamma og svigermor har nok en stor misstanke men ikke sagt noe. :) :)

Er 9+5, og måtte fortelle det til kollegaer i helga. Var ingen som ble overrasket, for de så de hadde sett det i flere uker alt.
Har vanligvis ganske flat mage, men har vært oppblåst siden uke 4! :)

Igrunn ikke. Men de ble ikke overrasket når vi fortalte dem det:hilarious:
Jeg har en onkel som jeg må si det til med en gang han kommer hjem fra jobb, for han kan seriøst se det på kropp/øyne/holdning osv lenge før man selv vet noe:hilarious: i tillegg har han alltid rett ang kjønn, så det er så gøy å snakke med han om svangerskap når man er tidlig ute:joyful:

Ingen som har avslør meg enda, men drømmer hver natt at folk finner det ut! Haha :hilarious: men jeg har litt/en del ekstra på magen fra før

Ingen har avslørt meg. Det synes ikke i det hele tatt heller. Er 9+5, men har litt ekstra på magen fra før, så blir ikke avslørt av oppblåst mage :p

Blei spurt av en av mine beste venniner, men nektet med hensyn til samboer som virkelig ikke var klar for at andre skulle vite det, vi hadde det som vår lille hemmelighet en god stund.
Å vi ville begynne med familien. Må bare satse på hun tilgir meg når jeg forteller det, haha:angelic:

Tror ingen jeg kjenner ville spurt, for de vet jeg syntes det er ufølsomt. Jeg deler selvsagt nyheten når jeg er klar for det! Men det kan godt hende folk har mistanke i sitt stille sinn.

Moren min spurte meg rett ut en uke etter at jeg testet positivt.
Tror jeg må si d til hun ene på jobben. Hun spurte i dag om jeg var dødssyk eller noe siden jeg ila 3 uker hadde vært 5-6 ganger hos legen. Har jo vært UL og legetime og jordmor. Er 7+5 i dag.
Beklager altså ikke morsomt om det hadde vært alvorlig men jeg måtte le litt av din bekymrede kollega :bag:

Beklager altså ikke morsomt om det hadde vært alvorlig men jeg måtte le litt av din bekymrede kollega :bag:
Ja uff. Jeg begynte bare å le. Men da røpet jeg meg hvertfall ikke. Er rart at hun ikke har lagt 1+1 og fått 2. Vi snakket nettopp om at jeg hadde lyst på nr 3 rett før påske.

Back
Topp