Avslørt...

Temari

Flørter med forumet
Avslørt. Måtte si fra til sjefen om graviditeten i går, tross bare 4 uker på vei. Hun ba meg melde meg på kursene for neste år siden det er først til mølla. Kan jo ikke melde meg på annet enn intro kurs…. Og svaret ”Neitakk” passer jo ikke med ”Gi meg kurs ellers slutter jeg!" som jeg kjørte for knappe to mnd siden. Så jeg sa det som det var. Hun gratulerte og ville snakke med meg tidlig om behov for tilrettelegging.

Endte også med at jeg måtte si fra til min kollega som har strevd i årevis med å bli gravid og som mistet etter prøverør før i år, fordi vi skulle planlegge oppgavefordeling framover. Det gikk veldig fint å si fra, men det er jo litt sårt.

Men kjenner at det er litt kjedelig å måtte si fra. Selv om jeg ikke er så redd for abort nå - vi vet jo nå at vi kan bli gravide om vi gjør det riktig - så er det fortsatt en sjanse. Er nok litt mer anspent enn sist...

Og så er det litt rart at sjefen vet det, men ikke mamma... ;)
 
:)Det var nok til det beste at du fortalte, men skjønner at det må ha vært vanskelig. Det er jo litt sånn "vente til 12 uker" hos de fleste, mens jeg klarer jo ikke holde munn.. så hele verden visste det når jeg var 6-7 uker på vei sist.
 
Skjønner det er kjipt ja.. Vi måtte offentligjøre det i uke 6 sist og kjente at jeg ikke hadde lyst til det, men heldigvis gikk det jo fint da.. :D Og det gjør jo som oftest det..
 
Må vell si i fra tidlig jeg også. Da jeg var gravid i vår fikk jeg kommentarer på magekulen i uke åtte;)


Baby mai 2015?
Gutt april 2013
Gutt april 2010
 
Jeg sa også i fra til sjefen her om dagen. Fordi kvalmen har satt seg veldig allerede..

Skjønner ikke hvordan jeg skal komme igjennom de neste ukene på jobb hvis detta fortsettr=p
 
Jeg sa også i fra til sjefen her om dagen. Fordi kvalmen har satt seg veldig allerede..

Skjønner ikke hvordan jeg skal komme igjennom de neste ukene på jobb hvis detta fortsettr=p

Kvalmetips: spis selv om du er kvalm! Spis raskt noe når du våkner om morgenen, f.eks 2-3 Ritz kjeks.
Reisesykearmbånd - fås kjøpt på apoteket. Finnes i nøytral sort og kan gjemmes under genser. Reisesyketabeletter - reseptfrie på apoteket, men legen kan forskrive resept om du synes de virker og du trenger over flere uker. Ulempen - de gjør deg trøtt.
 
Back
Topp