Avslørt?

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen her som prøver å skjule graviditeten, men som har blitt avslørt?

Jeg ble allerede avslørt i helgen som var, syns det var litt tidlig å begynne å fortelle det så jeg ga ingen bekreftelse, men blir for dumt å nekte føler jeg :p

Hva gjør dere om dere får spørsmålet "er du gravid"? :)

Ja har skjult det de første ukene , men det blir bare være og være .. Nå vet de på jobben og skolen :)

Jeg svarer bare ja, men at det er veldig tidlig, så vi vil gjerne holde det for oss selv en stund til sånn at vi vet at alt går bra. De fleste respekterer det :)

Har ikke fått det spørsmålet enda, men hadde jeg fått det så hadde jeg sagt ja.

Det er noen som har begynt å spekulere på jobb siden jeg er 50% sykemeldt. damer kan tydeligvis ikke bli sykemeldt uten at folk tror man er gravid...

Det er noen som har begynt å spekulere på jobb siden jeg er 50% sykemeldt. damer kan tydeligvis ikke bli sykemeldt uten at folk tror man er gravid...

Vi kan ikke gjøre noe uten at vi er gravid ;) er vi sykemeldt er vi gravid, er vi edru på fest er vi gravid... :)

Jeg har jo bare innsett at det blir umulig å skjule det til uke 12, så det er nok bare å svare ærlig om folk spør meg ;) Får satse på at de greier å holde det for dem selv såpass ikke alle får vite det :)

Back
Topp