x1xSupersmurf
Betatt av forumet
Blæh.... Har fortalt til en kollega/venninne at jeg er gravid. Den samme kollegaen/venninnen sa til meg at en annen kollega trodde jeg var gravid, fordi jeg hadde hatt på meg vide klær forrige uke, og fordi puppene mine hadde vokst. Er det mulig å være så observant?? [:@][:@] Kollegaen/venninnen min hadde prøvd å ta meg i "forsvar" og hadde sagt at jeg sikkert hadde lagt på meg siden det hadde vært sommer og at hun selv hadde lagt på seg 4 kg, men da hadde kollegaen bare sagt at hun ikke hadde lagt på seg på puppene. Så nå tror den andre kollegaen fortsatt at jeg er gravid. Merker at jeg ble litt irritert av hele greia, for da går hun sikkert rundt å sier til alle: "Jeg tror hun er gravid"[:@] Jeg vil virkelig ikke at noen på jobb skal vite det enda, i tilfelle noe skulle gå galt..... Den samme kollegaen har pekt ut tre stk som hun tror er gravide, og deriblant meg.
Måtte bare sutre litt, for syns ikke det her var noe gøy [:@] Vil ikke at andre skal gå å hviske og tiske bak ryggen min[:@]
Måtte bare sutre litt, for syns ikke det her var noe gøy [:@] Vil ikke at andre skal gå å hviske og tiske bak ryggen min[:@]