Avslørt

x1xSupersmurf

Betatt av forumet
Blæh.... Har fortalt til en kollega/venninne at jeg er gravid. Den samme kollegaen/venninnen sa til meg at en annen kollega trodde jeg var gravid, fordi jeg hadde hatt på meg vide klær forrige uke, og fordi puppene mine hadde vokst. Er det mulig å være så observant?? [:@][:@] Kollegaen/venninnen min hadde prøvd å ta meg i "forsvar" og hadde sagt at jeg sikkert hadde lagt på meg siden det hadde vært sommer og at hun selv hadde lagt på seg 4 kg, men da hadde kollegaen bare sagt at hun ikke hadde lagt på seg på puppene. Så nå tror den andre kollegaen fortsatt at jeg er gravid. Merker at jeg ble litt irritert av hele greia, for da går hun sikkert rundt å sier til alle: "Jeg tror hun er gravid"[:@] Jeg vil virkelig ikke at noen på jobb skal vite det enda, i tilfelle noe skulle gå galt..... Den samme kollegaen har pekt ut tre stk som hun tror er gravide, og deriblant meg.

Måtte bare sutre litt, for syns ikke det her var noe gøy [:@] Vil ikke at andre skal gå å hviske og tiske bak ryggen min[:@]

Jeg hadde satt henne grundig på plass [:@]
Sånt er bare ufint, frekt og mangel på sosial intelligens, og det hadde jeg ikke tatt fem øre for å fortelle! [>:]

Så kjedelig!! Er et problem med oss damer dette med sladder og synsing.. Hva med å bare ta det direkte med hun som sprer dette og si at du er gravid men ikke ønsker at alle skal vite det enda i tilfelle du mister?? Og at det er en grunn til at du ikke har sagt det til noen enda nettopp at du ikke ønsker det selv og det er ditt valg å informere andre når du vil?

Skjønner godt at du er skuffa over dette, hadde jeg også blitt. Har selv ikke fortalt til noen og hadde blitt skikkelig lei meg om andre startet rykteflomen uten at jeg var klar for det. Men må vel få ut fingern selv snart og informere. Vet at mamma vet men har ikke funnet riktig anledning til å fortelle det. Har liksom ikke noe hastverk heller..

jeg var sm fra jobb i juli, når jeg kom tilbake hører jeg at samtlige (de aller fleste) hadde visket og tisket bak min rygg! de hadde "kommet frem til" at jeg var gravid. så samtlige ga meg rare blikk og hintet frempå hele tiden på første arbeidsdag!
nå har jeg fortalt det til dem, og reaksjonen deres var at de begynte å le og sa "jeg visste det" akkurat som at jeg var ett veddemål! flere av dem tok seg ikke tid til å si gratulerer en gang!

så jeg kjenner til situasjonen din. det er skikkelig dårlig gjort! kjenner jeg blir skikkelig sint... unner ingen å ha det sånn på jobb.

Jeg blir så ufattelig irritert på sånne såkalte sladrekjærringer!![:'(] Folk har jo rett til å tro hva de vil om hvem de vil, men en er faktisk ikke nødt til å åpne kjeften fordet! Gosh altså, ho skulle fått samme mistanken spredd mot seg og IKKE vært gravid!!!!

Tusen takk for mange svar og gode forslag... Det hjalp på humøret! [:D] Merket bare hvor irritert jeg ble av å tenke på at hun kollegaen min går og sladrer. Det irriterer meg så grenseløst at hun har stirret på kroppen min og kommet frem til at jeg er gravid. Det viser ikke en gang. Det er kun puppene som har vokst litt, men ikke så enormt. Det kunne jo være at jeg hadde begynt på p-piller. Puppene mine var like store som de er nå da jeg gikk på pillen.

Typisk enkelte kvinnfolk[>:] Hadde bare hevet meg over hon, og sagt det til alle utenom henne når du vil avsløre det[;)]

Jeg klarte å holde det hemmelig for alle på jobben, så de fikk vite det samtidig når jeg var 12 uker. [:)] Deilig å slippe sladderet, skjønner du ikke syns det er noe kjekt.!

kvinnfolk altså... åårh....

jeg fortalte det for 1 uke siden altså når jeg var 10 uker.... kjekt å dele den største gleden i livet :) Itillegg til hvis det skulle skje noe galt så hadde jeg ikke vært meg selv og sikkert vært borte fra jobb garantert så da er det bedre å få medlidenhet enn at de hvisker å snakker om hvorfor jeg er vekke....

ikke noe gøy sånt
men uheldigvis så er det nå engang sånn at enkelte ikke klarer å holde ting for seg selv eller klarer å gå direkte til den det angår for å spørre den
da kunne man jo kanskje fått ett svar [:@]

møkka folk

håper det ordner seg for deg og at ikke alle tisker og hvisker om deg på jobben[;)]

Back
Topp