Avslørt på jobb

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jupp tror jeg ble avslørt idag. Hun ene på jobb sto å stirra å smilte da jeg gikk langt bort fra røntgen

Typisk! :)

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

shit happens :p husker jeg gikk langt unna røntgen jeg også forrige gang! om å gjøre å unngå å måtte trille ned pasienter ; p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hun spurte ikke men så det på henne

Får håpe alt er bra på ultralyd 2/7 pessimisten som jeg er

Håper hun holder mistankene for seg selv :)

Jeg hadde jo selv en kar på jobb som absolutt måtte rope ut foran alle andre (15-20 stk) at jeg ikke hadde drukket alkohol på sommeravslutninga dagen før der vi bare var 7-8 stk. Hold det til deg selv da ihvertfall! Kan tro jeg ble sint og irritert!

Håper hun holder mistankene for seg selv :)

Jeg hadde jo selv en kar på jobb som absolutt måtte rope ut foran alle andre (15-20 stk) at jeg ikke hadde drukket alkohol på sommeravslutninga dagen før der vi bare var 7-8 stk. Hold det til deg selv da ihvertfall! Kan tro jeg ble sint og irritert!
Signerer denne! Håper kollegaen din har nok vett til å holde mistanken for seg selv.

Jeg kjenner jeg blir irritert på dine vegne, Follo_feb! Tenk å være så lavpannet og tro at hans observasjoner er noe som skal deles med alle! Arg!

Fra mobil.

Kjære vene så teit av ham å rope dette ut da! Hjernecellene hadde ramlet ut da eller? :P

Kjære vene så teit av ham å rope dette ut da! Hjernecellene hadde ramlet ut da eller? :p

Han er generelt en dust! :P Ingen sosiale antenner whatsoever, og skal alltid virke interessant og kommenterer hva enn det skal være. Veldig slitsom type, så jeg håper så mange som mulig ikke gadd å høre på han, i og med at han har konstant munndiaré :P

Back
Topp