Avsløringen!

Ikke nå, siden det er en stund siden jeg har hatt meg...hehe...Men det hender...[;)]

Nytt spørsmål: Har du røyket hasj?

Nei, det har jeg ikke. Har blitt tilbydt en gang av en jeg trodde jeg kjente. Takka pent nei, og kutta kontakten.

Spørsmål, siden vi er inne på rus og sånn: Hvor gammel var du da du drakk første gang? Og hva drakk du?

Var 13 år, tok å blandet meg sprit og reddbull [8D][:D]

Hvor gammel var du, første gang du var ordnetlig drita?

ha  ha,ja jeg har visst det... opp til flere ganger faktisk..
sku sende ei litt koselig jeg elsker deg meld til min kjere,men saa ble den sendt til en kompis... [8|][8D]  han skjonte mindre... he he [8D]

misforsto litt jeg... [8D] trodde man sku svare paa det forste sprsm jeg [8D]

Jah,jeg var 13 aar forste gangen jeg var full.. Sku faa ett glass hjemmelaget vin av mamma og det var saa godt saa jeg drakk opp hennes naar hun ikke var der og fylte opp mitt eget igjen.. slik drev jeg paa til jeg ble smaa full og mamma maatte gjemme flaska (ikke mye man taaler heller naar man aldrihar drukket for)
Og da sto jeg nesten naken ute i hagen og danset og sang [8|][8D]  ble paaaaasse flau naar jeg fikk hore det igjen dagen etter og guuuud hvor daarlig jeg var.. Heldigvis saa var det bare meg,mamma og kusina mi som var der.. [8D]
Da  drakk jeg ingenting for jeg var 15,saa tror jeg lerte leksa mi.. hehe[8D]

Har du gjort noe du virkelig angrer paa i fylla?

ORIGINAL: Enaj

Jeg setter tillitt veldig høyt så det verste han kunne ha gjort er noe som ødela den tillitten jeg hadde til han, f.eks utroskap.

Har du hatt sex med flere enn en samtidig ?

Nei, har ikke det!
Har du slått til noen i sinne?

Ikke akkurat i sinne, men klappet til venninna mi i fylla for hun var så ufattelig tett i kjeften! [:@]

ORIGINAL: **Lølla**

Har du hatt sex med flere enn en samtidig ?

Nei, holder med en for min del[;)][:D]

Hva gjør du når du vil unne deg selv litt luksus?[:)]

Låser døren til badet! he he.. nå for tiden er det luksus å få dusje i fred og ro uten noen som skal innom og tisse, mase, sutre,ha hjelp osv.. Og så er det frem med skrubber, høvel og gode kremer!

men jeg vil gjerne sende løllas spørsmål videre til nestemann! Har lyst å høre hva andre gjør for å skjemme seg selv litt bort.
Og slenger på et tilleggsspørsmål: Er du religiøs på noe vis?

Afrika!!

Hvilken bh strl bruker du ?

75B
Sover du i naken eller i nattis?

Hmm, husker ikke [8|]
Datan min kanskje som kostet 12000,- er ødelagt nå da [:o]

ORIGINAL: dripdrop

Åh, sorry !!

Matcher du alltid undertøyet ditt?

Som oftest ikke..
Har du noen gang vært betatt av en vennines kjæreste?

NEI, aldri!!

har du vært anmeldt for noe før ?

Nei, har ikke det.
Bruker du prevansjon nå for tiden?

Nei.

Har du gått sykmeldt eller tatt en 3 dagers fra jobb uten å ha vært dårlig ?

Uff ja, ikke tre dager, men har gjort det en gang for noen år siden.. hadde dårlig samvittighet hele dagen, så det var egentlig ikke så gøy..

Pleier du å førte med andre menn selv om du er i forhold?

Nei, jeg flørter ikke. En vennskapelig, humoristisk tone har jeg nok - men ikke flørting.

Hva er din største lidenskap (unntatt barnet [;)])?

Grey's Anatomy!

Hvor mye penger har du på bankkortet akkurat nå?

ORIGINAL: KræsjPink

Grey's Anatomy!

Hvor mye penger har du på bankkortet akkurat nå?

4450,- :P

hvor går sommerferien? (har ikke lest gjennom alt så vet ikj om det er spurt før)

Back
Topp