Avsløre navnet på julaften :-)

~lilleL~

Flørter med forumet
Julen nærmer seg bare mer og mer og jeg har allerede begynt så smått å tenkte på forskjellige julegaver og ideer. Meg og samboer har endelig funnet navn til den lille gutten i magen - og vi tenkte det kunne vært en fin julegave å avsløre navnet på julaften. Men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Jeg vurderte om jeg skulle kjøpe en smokk med navnet på og legge det i en liten eske og pakke det inn :-) noen som har noen andre forslag til hva jeg kan gjøre for å avsløre navnet på en koselig måte? :-)

Så koselig:) Hvis dere har nisse så kan f.eks nisse komme med en liten gave med navnet til babyen på, så skjønner kanskje ikke folk det med det samme :) (kanskje morsomst hvis dere er en gjeng) ;) kan jo også bare være en gave under treet. Men syns den med smokk var søt også :)

Julen nærmer seg bare mer og mer og jeg har allerede begynt så smått å tenkte på forskjellige julegaver og ideer. Meg og samboer har endelig funnet navn til den lille gutten i magen - og vi tenkte det kunne vært en fin julegave å avsløre navnet på julaften. Men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Jeg vurderte om jeg skulle kjøpe en smokk med navnet på og legge det i en liten eske og pakke det inn :) noen som har noen andre forslag til hva jeg kan gjøre for å avsløre navnet på en koselig måte? :)

Den var kjempefin!
Syns du skal gå for den.

Ellers kunne d jo hengt en liten julestrømpe på peisen (et annet sted) med Jørgen på.

Den var kjempefin!
Syns du skal gå for den.

Ellers kunne d jo hengt en liten julestrømpe på peisen (et annet sted) med Jørgen på.

Mente navnet på...
Veit ikke hvor Jørgen kom fra..(?)
De sier gravidhormonet krymper hjernen...., har ikke lagt så mye vekt på det før men merker jo at d er noe som skjer oppi der noen ganger...!!

Mente navnet på...
Veit ikke hvor Jørgen kom fra..(?)
De sier gravidhormonet krymper hjernen...., har ikke lagt så mye vekt på det før men merker jo at d er noe som skjer oppi der noen ganger...!!

Var et veldig godt forslag det også! :-)
Haha, skal absolutt ikke være lett å være gravid!!

De kan få hver sin bokstav i gave, og oppgave å finne navnet. Kan bli underholdende om bokstavene ligger med langt mellom så de får brukt litt tid på å gruble seg frem til løsningen før alle bokstavene er på plass ;)

Back
Topp